جانشین فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی:

«مذاکره با دشمن» به معنای تسلیم شدن است

سردار جان‌نثاری با بیان اینکه مذاکره با دشمن به معنای تسلیم شدن است، گفت: مذاکره با دشمن به معنای عقب‌نشینی از مقاومت و پایمال شدن خون ۳۰۰ هزار شهید است.
کد خبر: ۳۶۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ - 02September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «حبیب‌الله جان‌نثاری» جانشین فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی در یادواره یک‌هزار و ۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا و گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۰ شهید استان که صبح امروز در شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه یادواره‌ شهدای نیروی انتظامی در سراسر کشور و در همه استان‌ها در حال برگزاری است، اظهار داشت: مایه افتخار است که در لشکر روح‌الله که به‌همت شهدای عزیز به نام یگان‌های ویژه نام گرفته است، به خانواده‌های معظم شهدا خدمت کنیم.

وی درباره هدف برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: یادواره شهدا جلسه یاد کردن از ایثارگری و جلسه‌ای به‌منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره کسانی است که تا آخرین قطره خونشان پای آرمان‌های نظام و دین ایستادگی کردند.

‌جانشین فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی عنوان کرد: ارزشمندترین سرمایه هر انسانی جانش است که شهدا این سرمایه را در راه دین و انقلاب نثار کردند.

سردار جان‌نثاری با بیان اینکه امروز ۴۰ سال از عمر انقلاب می‌گذرد، بیان کرد: دشمن در اتاق فکر خود گفته بود که اگر انقلاب اسلامی ایران ۴۰ ساله شود، دیگر نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم و حتی در سال گذشته تابستان داغی را برای جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند؛ اما ایستادگی و فداکاری شما مردم ایران و صبر و پایداری خانواده‌های شهدا اثربخش بود. انقلاب اسلامی ایران ۴۰ ساله شد و نقشه‌های دشمن بی‌نتیجه ماند.

وی به دوران قبل از انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: در آن زمان شش و نیم میلیون بشکه نفت در ایران استخراج می‌شد که ۴۰ درصد این مقدار را آمریکا، ۴۰ درصد را انگلیس و ۱۴ درصد را کشورهای اروپایی به رایگان از کشور خارج می‌کردند و درآمد حاصل از درصد باقی‌مانده را شاه و اطرافیانشان می‌خوردند؛ لذا دشمنان غربی بعد از انقلاب به دلیل از دست دادن چنین منافعی با ما دشمن شدند و ترور، جنگ‌های اقتصادی، حمله‌های نظامی و... را علیه ما اعمال کردند.

اسلام مقابل غارتگران غربی ایستاده است

سردار جان‌نثاری با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در منطقه ایجاد شده است و از ایران تا کشورهای پاکستان، عراق، لبنان، یمن، و سوریه گسترش پیدا کرده است، افزود: جان بر کفان در این راه جان خود را برای اسلام دفاع می‌کنند. مردم باید بدانند اسلام در مقابل غارتگری غربیان ایستاده است. دشمنان، تنها به‌دنبال انرژی هسته‌ای، موشک و قدرت منطقه‌ای ایران نیستند، بلکه به‌دنبال دین ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: لذا امروز در مهدهای کودک به بهانه جشن فارغ‌التحصلی بر تن دختربچه‌های ما لباس عروس می‌کنند و دست در دست پسران با موزیک پاپ می‌رقصند و یک خاطره در ذهنشان می‌سازند. این دختران قرار است که مادر شوند و آیا با تکرار این خاطره‌ها و تغییر باورها می‌توانند فرزندانی برای دفاع از ایران و دین تربیت کنند؟ آیا می‌توانند مادران شهدای آینده کشور شوند؟

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی گفت: باورهای دینی تنها با روضه، گریه بر امام حسین (ع) و تمسک جستن بر قرآن و اهل بیت (ع) در ذهن‌ها تقویت می‌شود و فرزندان شهیدان تنها با این باورها رشد می‌یابند.

مذاکره به معنای عقب‌نشینی از مقاومت است

سردار جان‌نثاری با بیان اینکه مذاکره با دشمن همان تسلیم شدن است، عنوان کرد: مسئولان عالی‌رتبه کشور به توصیه‌ها و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش فرا دهند. امروز مذاکره با دشمن  به معنای عقب نشینی از مقاومت و پایمال شدن خون ۳۰۰ هزار شهید است.

وی ادامه داد: شهدا برای پرچم مقدس جان داده‌اند و پرچم را به رسم امانت به ما سپرده‌اند تا از آن محافظت کنیم و آن را سالم به دست صاحبش برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار