رئیس ستاد عتبات و عالیات خوزستان خبر داد:

برپایی 1500 موکب مردمی در خوزستان برای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی

حجت‌الاسلام سید محمود موسوی گفت: در اربعین امسال 1500 موکب مردمی در خوزستان برپا می‌شود که از این تعداد 400 موکب در شلمچه، 300 موکب در چذابه و 800 موکب نیز در شهرها و روستاهای مسیر تردد زائرین خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ - 02September 2019

برپایی 1500 موکب مردمی در خوزستان برای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام سید«محمود موسوی» رییس ستاد عتبات و عالیات و مسئول کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت های مردمی ستاد اربعین خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اربعین امسال 1500 موکب مردمی در خوزستان برپا می شود که از این تعداد 400 موکب در شلمچه، 300 موکب در چذابه و 800 موکب نیز در شهرها و روستاهای مسیر تردد زائرین خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به پیش بینی افزایش قابل توجه زائرین اربعین حسینی امسال در مقایسه با اربعین پارسال افزود: به همین دلیل امسال 500 موکب به مواکب مردمی در خوزستان افزوده می شود.

وی پذیرایی و میزبانی از زائران اربعین حسینی را افتخاری ماندگار برای مردم ولایی و دوستدار اهل بیت (ع) خوزستان توصیف و ابراز امیدواری کرد: امسال خدمات بیشتری که در خور شان زائران عزیز باشد توسط مواکب مردمی که بیشتر توسط جوانان برپا شده ارائه شود.

به گزارش دفاع پرس، پیش بینی ها حاکی از آن است که با حذف روادید برای زائران اربعین حسینی، امسال شمار زائران اربعین در شلمچه و چذابه در خوزستان به طور قابل توجهی افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار