دیدار اعضای بسیج رسانه قم با خانواده شهید «حمیدرضا رضایی» + تصاویر

مسئول و تعدادی از اعضای سازمان بسیج رسانه قم صبح امروز با خانواده معظم شهید «حمیدرضا رضایی» دیدار کردند.
کد خبر: ۳۶۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ - 02September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «مهدی تاجیک» مسئول سازمان بسیج رسانه قم به همراه تعدادی از اعضای سازمان و فعالان رسانه‌ای استان با والدین بزرگوار پاسدار شهید «حمیدرضا رضایی» دیدار و از صبر و استقامت آنان و مقام رفیع شهید و شهادت تجلیل کردند.

«محمد رضایی» پدر شهید در این دیدار با برشمردن خاطراتی از این شهید عزیز اظهار کرد: حمیدرضا سال ۶۱ در سن ۱۵ سالگی شناسامه اش را دستکاری کرد و به جبهه رفت، اما پس از مدتی او را برگرداندند تا اینکه در سال ۶۴ به عنوان سرباز مجددا به جبهه اعزام شد.

وی افزود: من قبل از انقلاب حدود ۱۶ سال در تهران بودم و به خاطر همه انحرافات و مسائل غیراخلاقی که موجود بود، در تظاهرات و راهپیمایی‌ها شرکت کردم و با اعتقاد کامل شعار «مرگ بر شاه» را سردادم.

پدر شهید رضایی اضافه کرد: الان وضعیت منکرات بخصوص بدحجابی طوری شده که انسان احساس می‌کند خون شهدا به هدر رفته است.

خانم «زهرا سلطانی موخّر» مادر شهید رضایی نیز گفت: چرا مسئولان بخصوص خواص جامعه به پیام خون شهدا توجهی ندارند و از جای خود تکانی نمی‌خورند تا کمی اوضاع جامعه اصلاح شود؟

مهدی تاجیک نیز دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را قدردانی از مقام شهید و شهادت و سبب روحیه بخشی به جوانان و استمرار پیام شهیدان در ولایتمداری و حفظ دستاورد‌های انقلاب دانست.

شهید حمیدرضا رضایی در ۱۶ تیرماه سال ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد و پس از گذراندان دوران تحصیل ابتدایی و با مهاجرت به قم، در این شهر ساکن شد و دوره راهنمایی را در قم ادامه داد. وی سپس یک سال در کارگاه تراشکاری مشغول و با رسیدن به سن سربازی، برای دومین بار به عنوان پاسدار وظیفه راهی منطقه عملیاتی جنوب شد.

اول شهریور سال ۱۳۶۴ بود که حمیدرضا با دو تن از همرزمانش از محل گردان برای مرخصی کوتاه به داخل شهر اهواز می‌آیند و بر اثر غرق شدگی در رودخانه کارون به شهادت می‌رسند.

پیکر شهید رضایی و همرزمانش پس از ۲۴ ساعت از آب گرفته شده و طی مراسم تشییع باشکوهی در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم خاکسپاری می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها