بازدید رایگان از باغ موزه دفاع مقدس همدان

نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس در روزهای 31 شهریور و ششم مهر رایگان خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ - 02September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «حسن برزگر»، معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) همدان ظهر امروز در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امسال هم همانند سال‌های قبل هفته رژه نیروی مسلح در کل کشور برگزار می‌شود، افزود:در استان همدان هم رژه نیروی مسلح روز یکشنبه ۳۱ شهریور  اجرا خواهد شد.

برزگر با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در روز  ۳۱ شهریور یکی از نمادهای قدرت نظام جمهوری اسلامی است، ادامه داد: هفته دفاع مقدس با نمایش قدرت نیروهای نظامی و انتظامی در کشور برگزار خواهد شد، پارسال ارتش و سپاه متولی برنامه رژه نیروی مسلح را برعهده داشتند که امسال مجری این برنامه سپاه است.

وی با بیان اینکه امسال رژه نیروی مسلح با دهه محرم مقارن شده است، افزود: عاشورا اقتدار و عزت همه مردم ایران و آزادی خواهان جهان است، نیروی مسلح در مقابل ابر قدرت‌ها ایستادگی می‌کند که نشانه آن ساقط کردن پهباد آمریکا که 56 هزار پایی بود است.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: ترامپی که اربده می‌کشد در مقابل ایران راه به جایی نخواهد برد و با تمام این‌ها آمریکا در مقابل ایران نمی‌تواند هیچ غلطی انجام دهد.

برزگر با اشاره به اینکه ما افتخار می‌کنیم با هدایت های مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها با اقتدار عمل کرده‌ایم، بیان کرد: اقدام روز گذشته محور مقاومت و حزب‌الله نیز هشدار بزرگی به رژیم اشغالگر قدس بود و همه این مقاومت‌ها به تأسی از محرم و «هیهات منه‌الذله» سرور و سالار شهیدان است.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت سردار همدانی، گفت: به احتمال بسیار زیاد این مراسم در هفته دفاع مقدس و هفتم مهر در حسینیه امام (ره) برگزار خواهد شد.

در ادامه جلسه «مجتبی زارعی»، رئیس اداره امنیتی و سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان گفت: در هفته دفاع مقدس مهمترین مسئله ایجاد امنیت و جلوگیری از ترافیک است.

زارعی با بیان اینکه عزت و احترام شهدای دفاع مقدس باید حفظ شود و نباید یکی بر دیگری برتری داده شود، ادامه داد: رژه دفاع مقدس باید به خوبی و به نحو احسن برگزار شود.

«خسرو زند»، نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان نیز با بیان اینکه درخواست داریم شعارهای امسال با عنوان «ما پیروزیم» در بنرها و سربرگ نامه ادارات درج شود اظهار کرد: بازدید از مرکز فرهنگی و موزه در روز 31 شهریور و ششم شهریور رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار