یادگار دوران دفاع مقدس:

شهدا در وصیت نامه‌هایشان پیروی از مکتب «سیدالشهدا» را نشان داده‌اند

«حسین نوبری» گفت: چنانچه وصیت‌نامه شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم را بخوانید می‌بینید آنان با تاسی از امام حسین (ع) و پیروی از مکتب ایشان عازم نبرد حق علیه باطل شده‌اند.
کد خبر: ۳۶۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ - 03September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «حسین نوبری» جانباز دوران دفاع مقدس و برادر شهید، صبح امروز در مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام آذربایجان‌شرقی که در مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: بدون استثناء در تمامی وصیت‌ نامه‌های شهدا می‌شود پیروی از راه و مکتب امام حسین (ع) را دید.

وی افزود: سیدالشهدا می‌گفتند مگر نمی‌بینید سنت پیامبر اکبرم (ص) زیرپاست و نه‌تنها از حق دفاع نمی‌شود بلکه از باطل نیز اجتنابی صورت نمی‌پذیرد؛ امام حسین (ع) با شخص یزید مقابله نمی‌کرد بلکه در برابر تفکری ایستاده بود که اسلام را به انحراف می‌کشید.

مدرس حوزه علمیه با تاکید بر اینکه یا وهابی‌ها بی‌دین هستند و یا خود را به تجاهل زده‌اند، خاطرنشان کرد: اخیراً یکی از مفتی‌های وهابی با شبه‌افکنی عنوان کرده است شاید در قیامت خدا امام حسین (ع) را به‌خاطر عدم تبعیت از یزید و بیعتی که بر او واجب بود نبخشد.

وی عنوان کرد: مردم ایران آزادمنشی و خدامحوری را از امام حسین (ع) یاد گرفته‌اند و اگر برخلاف سایر کشورهای اسلامی مستکبران از ما تمجید نمی‌کنند به‌خاطر این است که ملت‌مان در مقابل غیرخدا سرخم نکرده‌اند و زیر بار ظلم نرفته‌اند.

نوبری با اعلام اینکه عزت‌مداری و شرف‌مداری باید در زندگی انسان جاری باشد، بیان داشت: آمریکایی‌ها اگر شرافت انسانی داشتند، هواپیمای ایرباس را نمی‌زدند؛ مگر آن‌ها جزوی از همان ایرانی‌هایی نبودند که اکنون مدعی‌اند به فکرشان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از گرانی‌های اخیر و مشکلات اقتصادی خانواده‌ها ابراز تاسف کرد و متذکر شد: مردم واقعا در فشار هستند، شب می‌خوابند و وقتی صبح بیدار می‌شوند می‌بینند قیمت اجناس سه برابر شده است و شکر خدا کسی هم نیست که رسیدگی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار