سردار کارگر خبر داد؛

راهیان نور جنوب شرق کشور راه‌اندازی می‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: راهیان نور جنوب شرق کشور که مورد تصویب رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفته است به زودی در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ - 03September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مهندس «احمدعلی موهبتی» استاندار سیستان و بلوچستان و سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دیدار کردند.

راهیان نور جنوب شرق کشور راه‌اندازی می‌شود

سردار کارگر در این دیدار اظهار داشت: راهیان نور جنوب شرق کشور که مورد تصویب سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفته است به زودی در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور ابزار مناسبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در نقاط مرزی است، بیان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور با حمایت دولت و استانداران در استان‌ها انجام می‌شود که ستاد مرکزی راهیان‌ نور کشور پشتیبانی لازم را انجام می‌دهد.

در ادامه این دیدار مهندس «احمدعلی موهبتی» استاندار سیستان و بلوچستان نیز با تاکید بر راه‌اندازی راهیان‌ نور جنوب شرق کشور گفت: باید برای ساخت یادمان‌های راهیان نور از استان‌هایی که شهدای بیشتری در این استان تقدیم انقلاب کردند به عنوان معین استفاده شود.

در ادامه این دیدار سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: یکی از اهداف سفر ما به تهران و دیدار با مسئولان کشوری برنامه‌ریزی و عملیاتی ساختن اعزام کاروان‌های راهیان نور و گام برداشتن برای حل مشکلات حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: قطعا توجه و حمایت‌های مسئولان در مرکز کشور بهتر می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها