آرزوهای‌ دست‌نیافتنی صهیونیست‌ها درباره موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله لبنان

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در دیدار با فرمانده «یونیفل» در لبنان گفت: این رژیم مصمم است که اجازه ندهد حزب‌الله به موشک‌های نقطه‌زن دست پیدا کند.
کد خبر: ۳۶۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ - 03September 2019

تأکید «کوخاوی» بر تلاش تل‌آویو برای عدم دستیابی حزب‌الله به موشک‌های نقطه‌زنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در پی تنش‌های اخیر به وجود آمده میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با «استیفانو دل کول» (ایتالیایی) چهاردهمین فرمانده نیروهای ویژه سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) دیدار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، از آگوست ۲۰۱۸ که دل‌کول به عنوان فرمانده یونیفل در لبنان تعیین شده، این اولین دیدار میان او و کوخاوی است که در مرز لبنان و فلسطین اشغالی انجام شد.

کوخاوی در این دیدار بر ضرورت جلوگیری از آنچه «پروژه موشک‌های نقطه زن ایران در لبنان» نامید، تأکید کرد و اظهار داشت: ارتش (اسرائیل) مصمم است مانع دستیابی حزب‌الله به این موشک‌ها شود و آماده هر سناریویی است.

وی در ادامه بر ضرورت کار یونیفل برای متعهد کردن حزب‌‌الله و لبنان به قطعنامه ۱۷۰۱ به شکلی دقیق شد.

کوخاوی در حالی خواستار پایبندی لبنان به قطعنامه ۱۷۰۱ می‌شود که خود این رژیم صدها بار آن را نقض کرده و تجاوز دو پهپاد صهیونیستی به ضاحیه بیروت در سوم شهریورماه بارزترین نمونه آن است.

قطعنامه ۱۷۰۱ در سال ۲۰۰۶ برای پایان دادن به جنگ ۳۳ روزه میان رژیم صهیونیستی و لبنان صادر شد.

شبکه خبری المنار دیشب (دوشنبه) فیلم و تصاویر مربوط به عملیات روز یکشنبه (دهم شهریور) گروه مقاومت علیه صهیونیست‌ها را که در آن یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است، منتشر کرد؛ این عملیات در پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی انجام شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها