فرمانده ناجا:

برخورد جدی با خودروهای حامل کالای قاچاق صورت می‌گیرد

فرمانده انتظامی با اشاره به برخورد جدی با خودروهای حامل قاچاق گفت: با تلاش نیروی انتظامی شبکه‌ها و باندهای مواد مخدر در دریا و سواحل شناسایی و برخورد شده است.
کد خبر: ۳۶۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ - 03September 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سردار حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا افزایش یافته و در همین راستا فعالیت نیروی انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ و کشفیات مواد مخدر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: چند سال گذشته ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا و کشفیات نیز افزایش یافته که اقداماتی برای پیشگیری از ورود و قاچاق مواد مخدر از سوی نیروی انتظامی صورت گرفته است.

سردار اشتری اضافه کرد: با تلاش نیروی انتظامی شبکه‌ها و باندهای مواد مخدر در دریا و سواحل شناسایی و برخورد شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط قوی‌تر از گذشته با باندهای مواد مخدر برخورد می‌شود از مقابله با قاچاق کالا با خودروهای تندرو در محورهای استان بوشهر خبر داد و گفت: تعدادی از باندهای قاچاق کالا که با خودروهای تندرو بدون رعایت مقررات اقدام به جابه‌جایی کالای قاچاق می‌کنند شناسایی و برخورد شده است.

سردار اشتری، با بیان اینکه خودروهای تندرو حامل کالای قاچاق محورهای مواصلاتی را به خطر می‌اندازند تصریح کرد: این خودروها علاوه بر اینکه کالاها و اجناس بدون مجوز جابه‌جا می‌کنند سبب بروز خطراتی در جاده‌ها شده‌اند که بخش عمده‌ای از تصادفات جاده‌ای استان بوشهر به سبب خودروهای حامل کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه شرکت در مراسم سالگرد شهید رئیس‌علی دلواری از اهداف سفر به بوشهر است و همچنین بازدید از دریابانی و نشست با فرماندهان نیروی انتظامی استان بوشهر از دیگر برنامه‌های سفر به استان بوشهر است گفت: دیدار با کارکنان نیروی انتظامی و مردم بوشهر از دیگر برنامه سفراست.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی استان بوشهر به سبب موقعیت جغرافیایی اقدام مهم و مؤثری در ارتقای امنیت انجام داده‌اند که از خدمات نیروهای انتظامی استان بوشهر قدردانی می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر برخورد قاطع با خودروهای حامل کالای قاچاق افزود: برای امنیت و سلامت مردم، نیروی انتظامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند که ان‌شاالله آسیب خودروهای تندرو حامل کالای قاچاق در محورهای استان بوشهر برطرف شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار