امیر نصیرزاده:

نقش پزشکان نیروهای مسلح در ارتقا توان دفاعی بی‌بدیل است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست هم اندیشی با پزشکان این نیرو نقش کادر درمانی نیروهای مسلح را در ارتقا توان دفاعی و نظامی کشور موثر و بی‌بدیل عنوان کرد.
کد خبر: ۳۶۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ - 03September 2019

نقش پزشکان نیروهای مسلح در ارتقا توان دفاعی بی‌بدیل استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست هم اندیشی پزشکان این نیرو اظهار داشت: پزشکان و کادر درمانی نیروهای مسلح از بهترین، با اخلاص و متعهدترین پزشکان جامعه به شمار می روند.

وی ضمن تقدیر از ایثار و فداکاریهای پزشکان نیروی هوایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: جامعه پزشکی نیروی هوایی ارتش در سالهای دفاع مقدس صادقانه تلاش کرده و اقدامات اثر بخشی در تقویت بنیه دفاعی رزمندگان اسلام ایفا کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: امروز نیز جامعه پزشکی نیروهای مسلح نقش اساسی، موثر و بی بدیل در حفظ آمادگی و ارتقا توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح ایفا می کنند.

امیر نصیرزاده تصریح کرد: پاسداشت منزلت والای پزشکان و بهره برداری از نظرات سازنده آنها در راستای شناخت نقاط ضعف و قوت حوزه بهداشت و درمان و ارتقا خدمت رسانی به کارکنان و خانواده های نیرو های مسلح و آحاد جامعه امری ضروری است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت اینگونه نشست ها گفت: فرمانده محترم کل ارتش و دیگر سلسله مراتب اجا انتظار دارند ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، در کلیه مراکز درمانی نیروهای تابعه ارتش به گونه ای باشد که هم رضایتمندی کارکنان پایور و هم مراجعین غیرنظامی، حاصل شود.

در این نشست صمیمی، پزشکان نیروی هوایی ارتش در خصوص راههای ارتقا و بهبود خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان مطالبی را عنوان کردند.

در پایان از تلاش پزشکان پیشکسوت دفاع مقدس و دیگر پزشکان برتر اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها