فرمانده سپاه قم تاکید کرد؛

ضرورت همدلی دستگاه‌های استان قم در برگزاری کنگره شهدا

سردار «سیدمحمدتقی شاهچراغی» بر ضرورت همدلی و همکاری بیش از پیش دستگاه‌های استان قم در برگزاری مطلوب کنگره شهدای استان در سال آینده تاکید کرد.
کد خبر: ۳۶۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹ - 04September 2019

ضرورت همدلی دستگاه‌های استان قم در برگزاری کنگره شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «سیدمحمدتقی شاهچراغی» در جلسه مشترک ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و کنگره شهدای استان اظهار داشت: خدا را شاکریم که در یکی از روز‌های عزاداری سیدالشهدا (ع) برای بزرگداشت کسانی که جانشان را در راه حفظ دین تقدیم کرده‌اند، دور هم جمع شده‌ایم.

وی افزود: شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم، ادامه‌دهنده آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای کربلا هستند که در روز عاشورا خون پاک خود را درراه امام و مولای خود فدا کردند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: نخستین کنگره ملی شهدای قم در سال ۷۳ برگزار شده و دومین کنگره ملی نیز آبان سال آینده برگزار می‌شود و برگزاری باشکوه این کنگره نیازمند همدلی و همراهی مسئولان و تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های استان است.

شاه‌چراغی تاکید کرد: به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره ملی شهدای استان قم برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا اثربخشی بیشتر و تولید محتوا‌های لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار