مدیر اجرایی دومین کنگره شهدای استان قم خبر داد؛

انتخاب شعار «قم، سرآمد شهادت و سرافرازی» برای کنگره ملی شهدای قم

«احمد حاجی‌زاده» از انتخاب شعار «قم، سرآمد شهادت و سرافرازی» برای کنگره ملی شهدای قم و فعالیت ۱۷ کمیته با عناوین و رویکرد‌های مختلف در ستاد کنگره خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ - 04September 2019

انتخاب شعار «قم، سرآمد شهادت و سرافرازی» برای کنگره ملی شهدای قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «احمد حاجی زاده» مدیر اجرایی دومین کنگره ملی شهدای استان قم در نخستین جلسه استانی کنگره که شامگاه سه شنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدای قم، تمام نهاد‌ها و مجموعه‌هایی که در حوزه سیره شهدا فعالیت می‌کنند انسجام و ساماندهی شده‌اند و در این راستا ۱۷ کمیته با عناوین مختلف از جمله تشکل‌های مردمی، شهدای روحانیت، فضای مجازی و شهدای مقاومت اسلامی شامل فاطمیون، زینبیون و بدریون فعالیت می‌کنند.

مدیراجرایی ستاد کنگره ملی شهدای قم افزود: برای برگزاری کنگره ملی شهدای قم تاکنون حداقل ۷۶ برنامه متنوع با رویکرد آرمان‌های شهدا و گره خوردن فرهنگ ایثار و شهادت با حل مسائل اجتماعی در اتاق‌های اندیشه ورز پیشنهاد و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه تمام راهبرد‌ها و ساختار‌های برگزاری کنگره ملی شهدای قم از سخنان و منویات مقام معظم رهبری در طی برگزاری کنگره‌های شهدا در استان‌های دیگر استخراج و احصا شده، گفت: بر همین اساس، شعار کنگره نیز «قم، سرآمد شهادت و سرافرازی» از سخنان معظم له انتخاب شده است.

مدیراجرایی ستاد کنگره ملی شهدای قم گفت: برگزاری مطلوب کنگره شهدا نیازمند در اختیار گذاردن امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های استان است و اگر چنین اتفاقی بیفتد، هیچ مشکلی در مسیر برگزاری کنگره پیش نخواهد آمد و امیدواریم به برکت خون شهدا شاهد تحولات خوبی در مسائل فرهنگی جامعه باشیم.

حاجی زاده با اشاره به ضرورت تبیین واژه‌های کنگره و یادواره افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از دستاورد‌های کنگره شهداست و در طول سال ده‌ها آیین و مراسم در قالب یادواره شهدا توسط تشکل‌های مردمی برگزار می‌شود که باید نسبت به ساماندهی این یادواره ها، غنی سازی یادواره‌ها و تولید محتوای آن‌ها کمک شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار