مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

باید از ظرفیت‌های مهم رادیو برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه استفاده کرد

سردار «مرادعلی محمدی» گفت: از آنجایی که اکثر مردم در طول شبانه روز مخاطب رادیو هستند، باید از این ظرفیت مهم برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه استفاده کرد.
کد خبر: ۳۶۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ - 04September 2019

باید از تمامی ظرفیت مهم برای انتقال ارزش های دفاع مقدس در جامعه استفاده کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «مرادعلی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در دیدار با معاون صدای مرکز صداوسیمای کرمانشاه به اهمیت صدا در انتشار آثار تولید شده در این اداره‌کل اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجایی که اکثر مردم در طول شبانه روز مخاطب رادیو هستند، باید از این ظرفیت مهم برای انتقال ارزش های دفاع مقدس در جامعه استفاده کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کتب و آثار پژوهشی خوبی در حوزه زندگی نامه شهدا، تاریخ شفاهی، ادبیات، زنان، کودک و نوجوان، هنرمندان و... دارد که برای معرفی آن‌ها نیازمند همکاری واحد صدای مرکز استان است.

محمدی از آمادگی برای در اختیار قرار دادن کتب چاپ شده این اداره‌کل به صدا و سیما خبر داد و گفت: آماده‌ایم در تولید محتوای برنامه‌های صدا و سیما ی مرکز استان همکاری فعالی داشته باشیم.

وی از رونمایی دو مجسمه بزرگ به ارتفاع 7 متراز شهیدان صیادشیرازی و سردار شوشتری در هفته دفاع مقدس خبر داد و عنوان کرد: برای انعکاس این مراسم صداوسیمای کرمانشاه نقش مهمی خواهد داشت.

«احمد پورمغبلان» معاون صدای مرکز صداوسیمای استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حجم آثار تولید شده در حوزه دفاع مقدس در این اداره‌کل گفت: در رادیو ظرفیت‌های خوبی اعم از نمایش های رادیویی، مستند رادیویی، مسابقات رادیویی و کتاب‌های صوتی داریم که با همکاری این اداره‌کل می‌توانیم آثار فاخری را در حوزه برنامه‌های رادیویی تولید کنیم.

وی با اشاره به تایید محتوای برنامه های در حال تولید در حوزه دفاع مقدس توسط کارشناسان اداره‌کل بیان داشت: این مهم باید در برنامه های آتی با دقت و ظرافت بیشتری پیگیری شود تا کیفیت و محتوای آثار تولید شده بالاتر برود.

در ادامه این نشست مدیران حوزه روابط عمومی، تبلیغات، خبرگزاری دفاع مقدس ،دانشنامه دفاع مقدس، اسناد و تاریخ شفاهی، ادبیات،  مشارکت زنان، هنری و امور سینمایی اداره‌کل برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در حوزه تعامل با واحد صدای مرکز استان مطرح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار