مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان:

دانشگاه‌ها بهترین ظرفیت برای احیاء فرهنگ غنی دفاع مقدس هستند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: جوانان و دانشجویان تشنه فراگیری و دانستن مسائل روز و دوران دفاع مقدس هستند و دانشگاه بهترین ظرفیت برای احیاء فرهنگ غنی دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۶۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ - 04September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان، به‌منظور رایزنی درباره تدریس دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه منابع طبیعی گرگان با «علی نجفی نژاد» رئیس این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه سردار «علی ملک شاهکوهی» گزارشی از چگونگی برگزاری 2 واحد درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در سطح دانشگاه های استان ارائه داد و اظهار داشت: جوانان و دانشجویان تشنه فراگیری و دانستن مسائل روز و دوران دفاع مقدس هستند ولی متأسفانه به علت برخی از مسائل، این فرهنگ ضعیف شده و در حال فراموشی است و دانشگاه ها بهترین ظرفیت برای احیاء این فرهنگ غنی هستند.

در ادامه  «نجفی نژاد» از استقبال خوب دانشجویان از دو واحد درس دفاع مقدس در دانشگاه خبر داد و افزود: کارگروه هایی در این خصوص مشخص شده و در هفته دفاع مقدس تمامی روسای دانشگاه ها طی جلسه ای در خصوص بهتر برگزار شدن 2 واحد درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس برنامه ریزی خواهند کرد.

دانشگاه ها بهترین ظرفیت برای احیاء فرهنگ غنی دفاع مقدس است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها