مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس بردسکن:

حضور مقتدارنه جمهوری اسلامی در جبهه مقاومت نتیجه مجاهدت ایثارگران است

«علی‌اصغر پورعباس»گفت: رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس اقتدار و عظمت ایران اسلامی را رقم زد و امروز جمهوری اسلامی به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت، امید همه آزادی‌خواهان است.
کد خبر: ۳۶۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ - 04September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از بردسکن، نشست هیأت امنای شهدای گمنام «شهرآباد» با حضور «علی‌اصغر پورعباس» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شهرستان «بردسکن» امروز در شهرداری «شهرآباد» برگزار شد.

پورعباس در این نشست اظهار داشت: رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس اقتدار و عظمت ایران اسلامی را رقم زد و امروز جمهوری اسلامی به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت، امید همه آزادی‌خواهان است.

وی با تأکید بر اینکه شهدا امروز پشتوانه قوی جمهوری اسلامی هستند، افزود: امروز فرهنگ گرامیداشت یاد شهدا و نشر آثار شهدا یک موضوع بسیار مهم است که باید در جامعه نهادینه شود.

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس شهرستان بردسکن خاطرنشان کرد: ساخت المان‌های شهدا یکی از گلایه‌­های والدین شهدا شهرستان بردسکن بود که با پیگیری­‌های صورت گرفته جانمایی این المان‌ها در گرامیداشت شهدا در بیشتر روستاهای سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

پورعباس تسریع در احداث یادمان دو شهید گمنام آرمیده در بوستان شهدای گمنام شهرآباد را ضروری دانست و گفت: در خصوص ساخت یادمان این شهدا امیدواریم با پیگیری­‌هایی که صورت گرفته و مساعدت خیرین به زودی شاهد ساخت یادمانی در خور شأن این شهدای والامقام باشیم.

این مسئول در پایان در خصوص تدوین دانشنامه شهدای شهرستان بردسکن خبر داد و گفت: در این دانشنامه به زندگی شهدای شهرستان «بردسکن» و بخش‌های «شهرآباد» و «انابد» از زبان والدین و خانواده شهدا می­‌پردازد.

در این نشست «علی نجفی» شهردار «شهرآباد» آمادگی شهرداری و خیرین این شهر را برای آغاز عملیات اجرایی احداث یادمان شهدای گمنام تا پایان سال­‌جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها