معاون هماهنگ‌کننده ناجا:

تامین مسکن نیروها از اولویت‌های ناجاست

سردار محمدعلی نوری‌نژاد گفت: یکی از اولویت‌های کاری ناجا، تامین مسکن و ترغیب و تشویق کارکنان برای ورود به طرح‌های مسکن به نفع آنهاست.
کد خبر: ۳۶۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ - 04September 2019

نهضت تامین مسکن از الویت‌های ناجا است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «محمدعلی نوری نژاد» معاون هماهنگ‌کننده ناجا امروز (چهارشنبه) در جلسه قرارگاه مسکن که در سالن جلسات ستاد انتظامی لرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: یکی از اولویت‌های کاری ناجا، تامین مسکن و ترغیب و تشویق کارکنان برای ورود به طرح‌های مسکن به نفع آنهاست.

وی وام مسکن را کمکی برای خانه‌دار شدن کارکنان پلیس دانست و افزود: قرارگاه مسکن باید با جدیت خدمات خوبی به کارکنان ارائه دهد.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا عنوان کرد: فرماندهی انتظامی استان لرستان امسال با وجود وقوع سیل، با سختی شروع کرد و بسیار خوب وارد عمل شد که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: برای خانه دار شدن کارکنانی که مسکن آن‌ها در جریان سیل به صورت ۱۰۰ درصد تخریب شد باید تمام همت خود را به کار ببندیم تا دغدغه مسکن نداشته باشند.

سردار نوری نژاد نیروی انسانی را مهمترین سرمایه ناجا دانست و گفت: هر میزان که در بحث رفاه کارکنان و خانواده آنان تلاش شود به همان میزان نیز شاهد نتایج و تأثیرات مثبت و سازنده در انجام امورات محوله از سوی کارکنان هستیم.

وی با بیان اینکه فرماندهان برای تامین مسکن کارکنان باید جامعه هدف را شناسایی کنند تصریح کرد: مقدوراتی که برای مسکن دارشدن کارکنان به میدان آمده امکانات خوبی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار