رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد؛

توزیع اقلام اساسی میان هیات‌های مذهبی دارای مجوز در لرستان

محمدرضا صفی‌خانی از هماهنگی‌های انجام شده با سازمان تبلیغات اسلامی جهت توزیع اقلام اساسی برای مصارف هیات‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد در ماه‌های محرم و صفر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ - 05September 2019

توزیع اقلام اساسی میان هیئت‌های مذهبی دارای مجوز در لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «محمدرضا صفی خانی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع)  به هماهنگی‌های انجام شده با سازمان تبلیغات اسلامی جهت توزیع اقلام اساسی برای مصارف هیات‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد در ماه‌های محرم و صفر اشاره کرد و اظهار داشت: این اقلام با ارائه معرفی‌نامه توسط شورای هیئت‌های مذهبی استان و شهرستان‌ها  توزیع می‌شود.

وی در رابطه با قیمت توزیع این اقلام و میزان کالای تخصیصی به هیئت‌های مذهبی لرستان عنوان کرد: در مرحله نخست 689 تن روغن نباتی با قیمت 15 درصد زیر قیمت بازار و 679 تن برنج با قیمت هر کیلو 6500 تومان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان بیان کرد: 345 تن شکر به قیمت 3250 تومان، 115 تن مرغ، 230 تن گوشت منجمد، 23 تن چای در انواع مختلف از دیگر اقلامی است که در این ایام توزیع خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با اجرای طرح نظارت بر توزیع و نحوه مصرف این اقلام گفت: امسال برای این کار یک برنامه نظارتی ویژه طراحی شده تا التهابی در بازار نداشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار