مادر شهیدان «عبدالعلی و علی بهروزی» آسمانی شد

مادر گرانقدر شهیدان سرافراز «عبدالعلی و علی بهروزی» پس از سال‌ها تحمل درد و فراق فرزندان شهیدش، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به سوی آنان شتافت.
کد خبر: ۳۶۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ - 05September 2019

مادر شهیدان «عبدالعلی و علی بهروزی» آسمانی شد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، مادر گرانقدر شهیدان سرافراز «عبدالعلی و علی بهروزی» پس از سالها تحمل درد و فراق فرزندان شهیدش، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به سوی آنان شتافت.

 مراسم تشییع و تدفین این مادر فداکار امروز (پنج‌شنبه) ساعت 17:30 با حضور اقشار مختلف در سردشت زیدون برگزار می‌شود.

زادگاه شهید والا مقام«عبدالعلی بهروزی» زیدون از توابع بهبهان و سال تولدش 1338 است که از خانوادهای روستایی و دامان مادری صالحه وصبور وپدری زحمتکش ودلباخته آل علی(ع) وشیفته انقلاب اسلامی تربیت شد.

گرچه در عملیات فتح المبین برادرش علی تا آسمان سبز شهادت پرواز کرده بود ودرعملیات رمضان دیگر برادرش محمود اسیر خصم شد، ولی شهادت واسارت برادران خللی دراراده آهنین وی به وجود نیاورد. سرداربهروزی از یاران سردار شهید دکتر«مجید بقایی» بود که لیاقت ها وتوانایی های حیرت آورش در عرصه دفاع مقدس او را تا جانشین فرماندهی تیپ 15 امام حسن(ع) که تیپ دلاوران سرافراز وسینه چاکان عاشورایی بود، بالا برد.

وی مبتکر پایگاه های روی آب در منطقه جزیره مجنون بود. عبدالعلی فرماندهی بود که مهمترین اوصافش صفای دل، بی قراری وخستگی ناپذیری بود  وبا واژه های خواب وآسایش وسکون سازگاری نداشت و بعد از چند بار تحمل مصدومیت وجراحت و نیز فرار از بستر بیمارستان، سرانجام در سال 1363 درحادثه بمباران جزیره مجنون به شدت مجروح وبه شیراز اعزام شد اما پس از گذشت 15 روز با تن پر از ترکش وکشیدن درد ورنج فراوان در مورخه63/1/15 جاودانه شد وتاعرش پرواز کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار