حماس: نتانیاهو، هذیان می‌گوید

جنبش فلسطینی حماس اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه «یهودیان در الخلیل غریبه نیستند و تا ابد در آن باقی خواهند ماند»؛ هذیان و خیال‌بافی خواند.
کد خبر: ۳۶۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ - 05September 2019

حماس: نتانیاهو، هذیان می‌گویدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه (دیروز) برای اولین بار وارد «الخلیل» در کرانه باختری و مسجد ابراهیمی شد و گفت « یهودیان در الخلیل غریبه نیستند و تا ابد در آن باقی خواهند ماند».

وی همچنین افزود، برای بیرون کردن کسی به الخلیل نیامده همانطور که کسی نمی‌تواند یهودیان را از این شهر بیرون کند.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش فلسطینی حماس این اظهارات را هذیان خواند و اعلام کرد: این اظهارات دقیقا شبیه توهمی است که استعمار در تلاش برای ادامه غصب یک سرزمین با آن زندگی می‌کند و سران آن همیشه تلاش می‌کنند این توهم را به شهرک‌نشینان القا کنند همان کاری که نتانیاهو کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، وی افزود، تجربه و منطقه نشان داده این توهم با مبارزه ملت‌ها از بین خواهد رفت، آنکه تا ابد باقی خواهد ماند ملت فلسطین است، ملتی که صاحب سرزمین و حق است و فلسطین بیش از هر زمان دیگری به نابودی اشغالگر نزدیک است.

قاسم ادامه داد: رژیم اشغالگر رو به زوال است. نتانیاهو هر چه می‌خواهد خیالبافی کند و خزعبلات بگوید اما حرف نهایی برای ملت ماست.

دیروز پیش از نتانیاهو، «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی نیز وارد الخلیل شد و از مسجد ابراهیمی بازدید کرد.

مردم فلسطین در اعتراض به ورود نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شهر الخلیل تظاهرات و تصاویر وی را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها