رئیس‌کل دادگستری لرستان:

هیئات مذهبی هستند که نهضت عاشورا را زنده نگه داشته‌اند

«جعفر بدری» با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت هیئات مذهبی در مسئله سازش‌ها استفاده کرد، خطاب به اعضای شورای هیئات مذهبی استان گفت: توفیقات زیادی نصیب شما می‌شود، خدمت به امام حسین (ع) کار بسیار پسندیده و توفیق بسیار بزرگی است و همین هیئات مذهبی هستند که نهضت عاشورا را زنده نگه داشته اند.
کد خبر: ۳۶۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ - 05September 2019

همین هیئات مذهبی هستند که نهضت عاشورا را زنده نگه داشته‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، جعفر بدری امروز پنجشنبه در جمع شورای هیئات مذهبی لرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار داشت: نقش شورای هیئات مذهبی در کارهایی که از عهده دستگاه‌های اجرایی بر نمی‌آید بسیار تأثیر گذار است.

وی با تاکید بر اینکه امروزه هیئات مذهبی در جذب جوانان و آحاد مردم کوشا بوده و این کار صرفاً به واسطه قیام عاشورا و نهضت امام حسین (ع) است، گفت: ظالمین عصر امام حسین (ع) به درک واصل شده‌اند و اکنون باید در مقابل ظالمان و یزیدیان زمان و شمرهای زمان ایستادگی و مبارزه کرد.

رئیس شورای قضایی لرستان به توبه و ندامت حر ابن یزید ریاحی در واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: امروزه مسئولینی که مسئولیت آنها سبب ظلم و اجحاف به مردم شده است باید توبه کرده و به جریان اصلی نظام و انقلاب برگردند.

بدری افزود: دستگاه قضایی استان تمام تلاش خود را برای مقابله با نابرابری و بی عدالتی در استان انجام داده است.

وی بیان داشت: سخت‌ترین پرونده‌های ما در دادگاه‌های استان پرونده‌های مربوط به طلاق است و این در حالی است که به همت رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کوهدشت، ۸۶ مورد پرونده طلاق منتج به سازش شده است که در نوع خود کار بسیار بزرگی است.

رئیس کل دادگستری لرستان در ادامه ضمن تاکید بر اینکه باید از ظرفیت هیئات مذهبی در مسئله سازش‌ها استفاده کرد، خطاب به اعضای شورای هیئات مذهبی استان گفت: توفیقات زیادی نصیب شما می‌شود، خدمت به امام حسین (ع) کار بسیار پسندیده و توفیق بسیار بزرگی است و همین هیئات مذهبی هستند که نهضت عاشورا را زنده نگه داشته اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار