نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

جوانانی که با قرآن مأنوس باشند از تهاجم فرهنگی دشمن درامانند

آیت الله سید احمد میر عمادی با بیان اینکه قرآن نگهدارنده انسان از خطرات و آسیب‌هاست، گفت: جوانانی که با قرآن مأنوس باشند از تهاجم فرهنگی دشمن در امانند و شیطان از آنها به‌دور است.
کد خبر: ۳۶۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ - 06September 2019

جوانانی که با قرآن مأنوس باشند از تهاجم فرهنگی دشمن درامانند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان صبح امروز در همایش شیرخوارگان حسینی که در مصلای الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: رسالت یک زن مسلمان پیرو امام حسین(ع) این است که فرزندی تربیت کند که در رکاب امام زمانش باشد و بهترین دوران برای تربیت فرزند، زمان کودکی‌ است، چون در این دوران، شخصیت شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امروز بالاترین مسئولیت برای زنان، تربیت فرزند است، افزود: باید فرزندتان را بر اساس آموزه‌های دینی تربیت کنید در غیر این صورت دچار خسارت‌های سنگینی می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: زیان‌کارترین انسان‌ها کسانی هستند که به خانواده و تربیت فرزند توجهی ندارند و سفارش همیشگی پیامبر اکرم به حضرت فاطمه زهرا(س) و امام علی(ع) مسئله تربیت فرزند بوده‌است.

وی خطاب به مادران شیرخوارگان حسینی بیان کرد: فرزندان را باید بر اساس سه اصل محبت پیامبر(ص)، محبت اهل بیت(علیهماالسلام) و قرائت قرآن تربیت کنید.

میرعمادی با بیان اینکه قرآن نگهدارنده انسان از خطرات و آسیب‌هاست، گفت: جوانانی که با قرآن مأنوس باشند از تهاجم فرهنگی دشمن در امانند و شیطان از آنها به‌دور است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم امام زمان(عج) از ما راضی باشد، فرزندان‌مان را مهدوی تربیت کنیم تا در زمان ظهور ایشان شرمنده نباشیم.

میرعمادی اظهار داشت: یک مادر زمانی می‌تواند فرزندی پاک تقویت کند که در وهله اول خودش اهل تقوا و پاکدامنی باشد، وگرنه پدر و مادری که اهل گناه و و آلوده باشد که نمی‌تواند الگویی درستی و تأثیرگذار باشد.

وی خطاب به مادران شیرخوارگان حسینی افزود: فرزندانی که در دامن شما هستند معصوم‌اند، مبادا این فرزندان را با گناه لکه‌دار کنید، خداوند آنها را معصوم به شما تحویل داده، تلاش کنید تا معصومیت آن‌ها حفظ شود.

انتهای پیام/                                  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار