امام جمعه موقت دزفول هشدار داد؛

استکبار ابتدا با اسلحه وارد می‌شود و در صورت شکست، مذاکره را در پیش می‌گیرد

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه گفت: استکبار ابتدا با اسلحه وارد عمل می‌شود و در صورت شکست، مذاکره را برای رسیدن به اهداف خود در پیش می‌گیرد؛ در نهایت پس از نتیجه نگرفتن، عقب نشینی می‌کند.
کد خبر: ۳۶۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ - 06September 2019

استکبار ابتدا با اسلحه وارد می شود و در صورت شکست، مذاکره را در پیش می گیرد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «عبدالحسین خسروپناه» امام جمعه موقت دزفول در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه که در مصلای امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید به برخی از سیاستمداران گوشزد کرد که زیاد به دنبال مذاکره نباشند؛ زیرا طبق تجربه این کار هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها عملا از برجام خارج شده‌اند، افزود: به گفته آمریکایی‌ها، ایران شرکت پژو فرانسه را از ورشکستگی نجات داده ولی این شرکت اکنون تمام همکاری های خود را با ما قطع کرده است.

حجت الاسلام خسروپناه ادامه داد: بعد از قطع همکاری پژو، دانشمندان ایرانی توانستند پژو ۳۰۱ را به طور کامل در داخل کشور تولید کنند که این موضوع توان بالای این دانشمندان را نشان می دهد لذا باید بیشتر به آنها بهاء داده شود.

امام جمعه موقت دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه مقاومت، جریان استکبار را به ذلت کشانده است، گفت: موشکی غافلگیرانه حزب الله لبنان به یک خودروی نظامی صهیونیستی باعث هلاکت و مجروحیت تعدادی از سربازان اسرائیلی شد.

حجت الاسلام خسروپناه ادامه داد: استکبار ابتدا با اسلحه وارد عمل می شود و در صورت شکست، مذاکره را برای رسیدن به اهداف خود در پیش می گیرد؛ در نهایت پس از نتیجه نگرفتن، عقب نشینی می کند.

وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید مسائل شهرستان را دیده بانی کند، افزود: مدیری که با کار غیراخلاقی به فکر آبروی خود نیست به فکر آبروی مردم نیز نخواهد بود.

خطیب جمعه با بیان اینکه دزفول برای اشرار نا امن شده است، اظهار داشت: نیروی انتظامی، دادستانی و آگاهی دزفول با مجاهدت و زحمات خالصانه به خوبی با فسادها، انحرافات و رفتارهای خشونت آمیز برخورد قاطع می کنند که جای قدردانی دارد.

وی با تقدیر از هیات های عزاداری که با اخلاص و شور و شعور حسینی جلسات حسینی را برگزار می کنند، گفت: در آیین های عزاداری مزاحمت برای مردم ایجاد نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار