امام جمعه برازجان:

پایداری و مقاومت ما در برابر استکبار برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است

حجت الاسلام حسن مصلح گفت: پایداری و مقاومت ما در برابر استکبار جهانی برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۳۶۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ - 06September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مذاکره امام حسین (ع) با دشمنان برای اتمام حجت و دعوت به حق بود.

وی با بیان اینکه پایداری و مقاومت ما در برابر استکبار با تاسی از امام حسین (ع)، گفت: در مسیر مقاومت و نبرد با استکبار این پیام را باید به دشمن داد که ما از دادن جان و فرزندان ابایی نداریم و سربلندی و عزت دنیا و آخرت مومنان در گرو مقاومت و پایداری است.

مصلح اظهار داشت: عدم سازش و تسلیم در برابر طاغوت و حکام ظالم، ایستادگی در برابر دشمنان، شجاعت و شهامت در برابر دشمنان از درس های عاشورا است.

وی ضمن باشکوه برگزار کردن مراسمات محرم بر توجه جدی به محتوای سخنرانی ها، حفظ انسجام  و وحدت میان عناصر مسجد، رعایت بهداشت، تذکر مزاحمتهای صوتی و ابزارآلات بی مفهوم ،اختلاط زن و مردان، سدمعبر، تکریم واعظان و ذاکران و هماهنگی با سازمان تبلیغات و پلیس از سوی هیات های مذهبی و متولیان امر برگزاری مراسمات محرم در شهرستان تاکید کرد.

امام جمعه برازجان گفت: همچنان که سال گذشته حضرت آقا فرمودند به اروپا اعتناد نکنید، گذشت زمان ثابت کرد که اروپایی ها نه تنها در قبال تعهدات برجامی با ایران همراه نشدند، بلکه عملا در کنار آمریکا ایستاده و زمینه را برای فشار بیشتر آنها مهیا کردند.

مصلح افزود: مسئولان نباید به لبخندها و مذاکرهای تلفنی و و عده‌های بی پایه غربی ها اعتماد کنند، بلکه هرگونه قرار و توافق با آنها باید مکتوب تضمینی و قابل تحقق باشد.

وی یادآور شد: ایران اسلامی باید گام سوم را در کاهش تعهدات برجامی با قدرت تمام و محکم تر از قبل اجراکند و به وعده های واهی و دروغین اروپایی ها هرگز نباید امید بست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها