در دیدار سردار جلالی و فرمانده کل سپاه مطرح شد؛

«حفاظت از مردم» محور همکاری سپاه و پدافند غیرعامل/ در برابر هیچ تهدیدی احساس ضعف نمی‌کنیم

در دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «صیانت از مردم» به عنوان محور همکاری‌های سپاه و پدافند غیرعامل مورد تأکید قرار گرفت.
کد خبر: ۳۶۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ - 07September 2019

«حفاظت از مردم» محور همکاری سپاه و پدافند غیرعامل/ در برابر هیچ تهدیدی احساس ضعف نمی‌کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که جمعی از مسئولان سازمان پدافند غیرعامل کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشتند، رویکرد ایجاد حداکثر هم‌افزایی و هماهنگی در حوزه‌های صیانت و حمایت از مردم و دارایی‌های حیاتی کشور مورد تأکید قرار گرفت.

در برابر هیچ تهدیدی احساس ضعف نمی‌کنیم

سرلشکر سلامی در این دیدار با بیان اینکه موضوع حفاظت، صیانت و کمک به مردم در شرایط مختلف در برابر حوادث و تهدیدات از موضوعات مورد توجه سپاه پاسداران است، گفت: پایداری و تداوم کارکرد‌های ضروری و اساسی به ویژه در حوزه خدمات به مردم یک مسأله حیاتی برای کشور است.

وی با بیان اینکه سپاه آمادگی دارد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی بدیل «بسیج» در عرصه‌های مختلف پدافند غیرعامل حداکثر مشارکت و مساعدت را داشته باشد، خاطرنشان کرد: ما در هیچ جنگ و در برابر هیچ تهدیدی احساس ضعف نمی‌کنیم و آمادگی داریم تا با همکاری دولت و سازمان پدافند غیرعامل کشور در چارچوب طرح‌های جامع دفاعی حداکثر حفاظت و صیانت از مردم را در شرایط خاص داشته باشیم.

سردار سلامی با بیان اینکه تولید ادبیات پدافند غیرعامل با تلاش مؤثر سازمان پدافند غیرعامل کشور شکل گرفته و در دستگاه‌های اجرایی و بین مدیران در حال نهادینه شدن است، تأکید کرد: باید پدافند غیرعامل را به یک فرهنگ عمومی دفاعی تبدیل کنیم.

ارتقای توان دفاعی کشور با همکاری پدافند غیرعامل کشور و سپاه پاسداران

سردار جلالی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه امروز سپاه خار چشم دشمنان است، گفت: سپاه توانسته است در انجام مأموریت حیاتی خود یعنی پاسداری از انقلاب اسلامی به لطف خداوند موفق و پیروز باشد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دلخوری آمریکای جنایتکار و کودکش از سپاه، بزرگترین مدال افتخار برای این نهاد انقلابی است، افزود: سپاه امروز در خط مقدم مقابله با تروریسم است و اگر رشادت‌های سپاه نبود، داعش در منطقه همچنان جولان می‌داد.

وی با اشاره به حوادث سیل چندی پیش در کشور گفت: نیرو‌های سپاه پاسداران و بسیج همواره در خط مقدم صیانت از مردم و کمک‌رسانی بوده‌اند و در جریان سیل اخیر حضور به‌موقع نیرو‌های سپاه پاسداران در محل حادثه و کمک‌رسانی به مردم نشان داد که سپاه خود و تمام امکاناتش را فدای مردم می‌کند.

سردار جلالی با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور مسئولیت تضمین امنیت زیرساخت‌های کشور به ویژه در حوزه‌های حساس و راهبردی را برعهده دارد، افزود: دستیابی به این مهم نیاز به هم‌افزایی همه دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی کشور دارد و سپاه مطمئناً در این راستا می‌تواند کمک شایان توجهی به پدافند غیرعامل کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجارب ارزشمندی در مقابله و مدیریت تهدیدات نوین دارد، گفت: امیدواریم که همکاری‌های مشترک بتواند توان دفاعی کشور را در برابر تهدیدات نوظهور، ارتقا دهد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها