نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح بازوان انبیا و مکتب الهی هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلحی که برای دین کار می‌کنند چه در زمان پیغمبران و چه بعد از آن بازوی پیغمبران هستند و بی‌جهت نیست که وقتی صیاد شیرازی به شهادت می‌رسد رهبر انقلاب خم می‌شوند و تابوت این شهید را می‌بوسند، این بازو، بازوی پیغمبران و بازوی مکتب است.
کد خبر: ۳۶۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ - 07September 2019

نیروهای مسلح بازوان انبیا و مکتب الهی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌السلام «سید علیرضا عبادی» صبح امروز در دیدار با فرمانده مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) بیرجند اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش‌های دنیا تفاوت ماهوی دارد و ارتش ما یک ارتش مکتبی است که با یک واسطه به فرمانده اصلی که حضرت صاحب الزمان (عج) است متصل می‌شود.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند «من دوست دارم عوض اینکه به من می گویید رهبر به من بگویید خدمتگزار» افزود: ارتش جمهوری اسلامی نگهبان جان، مال، ناموس و امنیت مردم است و افتخارش این است که خدمتگزار مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با هیچ نیروی مسلحی قابل قیاس نیست زیرا در این تفکر مکتبی هیچ فرد و شخصی مطرح نیست.

عبادی بیان کرد: در عین حالی که سلسله فرماندهی برای کارآمدی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است اما یک فرد ارتشی برای عقیده، آرمان و مکتب خودش با دشمنان می‌جنگد.

وی ادامه داد: بدون سلسله مراتب نمی‌شود کاری انجام داد، اما ارتش جمهوری اسلامی ایران با فکر آزاد برای اندیشه، ایمان، خدا، حق، کمک به مظلوم و مبارزه با ظالم و ستمگر بر روی ارزش‌های انسانی کار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انگیزه ارتش جمهوری اسلامی انگیزه مقدسی است که بر اساس دعوت انبیاست، ادامه داد: نیروهای مسلحی که برای دین کار می‌کنند چه در زمان پیغمبران و چه بعد از آن بازوی پیغمبران هستند و این کار قداست دارد، از این‌رو بی‌جهت نیست هنگامی که صیاد شیرازی به شهادت می‌رسد رهبر انقلاب خم می‌شوند و تابوت این شهید را می‌بوسند، این بازو، بازوی پیغمبران و بازوی مکتب است.

عبادی با اشاره به اینکه پیروزی شما پیروزی حق، مظلوم و اسلام بر جبهه‌ی کفر است، اضافه کرد: شما شخص نیستید بلکه شخصیت هستید و شخصیت شما جریان دعوت انبیاست.

وی به حضور نیروهای ارتش در حادثه سیل امسال اشاره کرد و گفت: سیلی که امسال در شمال و غرب کشور به وقوع پیوست با توجه به اینکه از دولت و مردم کاری ساخته نبود، اما پیش از آنی که شورایی برای راهکارها تشکیل شود، نیروهای ارتش و سپاه آنجا حضور داشتند و فرمانده کل قوا نیز کاملا به این مسئله توجه داشتند که بلافاصله انجام این مهم را به این نیروهای خدمتگزار، وفادار و مجرب واگذار کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان یادآور شد: بنده افتخار دارم که خداوند سالیان طولانی به من توفیق داد تا در ارتش خدمت کنم و گرد پوتین‌های شما را گرفته‌ام؛ بهترین روزها، ماه‌ها و سال‌های عمرم سال‌هایی بوده که در خدمت ارتش بوده‌ام و به آن افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها