امام جمعه موقت ساری تاکید کرد؛

لزوم توجه به موضوع حق‌الناس در جامعه

حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» گفت: یکی از نکاتی که مسئولان استان باید مورد توجه قرار دهند، حق‌الناس است که متأسفانه در جامعه ما کم‌رنگ شده است.
کد خبر: ۳۶۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ - 07September 2019

مسئولان نظام اسلامی باید خشم مقدس داشته باشندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» امام جمعه موقت ساری در همایش طلایه داران معروف استان مازندران که در مجتمع اهل‌البیت (ع) ساری اظهار داشت: شجاعت، سخاوت، اخلاق خوش نسبت به خانواده و غیرتمندی از ویژگی‌های مؤمنان است.

قاسمی با اشاره به اینکه غیرت ملی، ناموسی و دینی توسط بزرگان مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: غیرت ملی سبب می‌شود تا هیچ‌گاه زیر بار استکبار و ظلم و ستم نرویم، ستارخان و باقرخان دو شخصیت قهرمان ملی کشور که غیورمردانه از کشور دفاع کردند و زیر بیرق انگلیس استعمارگر پیر قرار نگرفتند.

وی با بیان اینکه با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی هنوز فریاد دلسوزان نسبت به وضعیت حجاب و عفاف بلند است، گفت: زندگی اهل بیت (ع) به ویژه حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) الگوی غیرت در بحث حفظ نوامیس هستند، همچنین حضرت امام حسین (ع) به شیعیان آموخته که باید نسبت به ناموس و عفاف و حجاب حساس باشید.

قاسمی خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که مسئولان استان باید مورد توجه قرار دهند، حق‌الناس است که متأسفانه در جامعه ما کم‌رنگ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار