برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس در دیار کارون

دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان کارون با محوریت برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری کارون برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ - 07September 2019

برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس در شهرستان کارون

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان کارون  امروز با محوریت برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری کارون برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «ابراهیم عساکره» معاون فرماندار کارون ضمن عرض تسلیت ایام الله محرم بر اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از راه های مبارزه با استکبار جهانی، حفظ و گسترش مناسبت های ملی و ارزشی است و بی شک هفته دفاع مقدس یکی از مهمترین و عزیزترین مناسبت هاست که باید هر سال با شکوه تر از پیش برگزار شود.

در ادامه جلسه «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان به تشریح اهمیت برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: تداخل مناسبت های مهمی همچون ماه محرم، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها باید سرلوحه برنامه های امسال باشد.

وی ادامه داد: باید نسل جوان کشور را وارد عرصه های مختلف کرد تا دشمن نتواند بر روح و روان آنان غلبه کند و به همین منظور از همه نهادها و سازمان ها انتظار داریم که در کنار برنامه های ابلاغی و سنتی از نوآوری و رسانه های نوین نیز در امر تبلیغاتشان استفاده کنند و با بهره بردن از ظرفیت جوانان خلاق، نسبت به ساخت کلیپ های مجازی با محتوای دفاع مقدس اقدام کنند.

در پایان جلسه نیز ضمن بررسی برنامه های مصوب شده، مقرر شد که در آخرین روز از ایام هفته دفاع مقدس از 70 پیشکسوت و ایثارگر دوران دفاع مقدس شهرستان کارون در مراسمی باشکوه تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها