مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

بدون فرهنگ ایثار و شهادت بی‌محتوا هستیم

حجت‌الاسلام «علی‌فتح میرمحمدی» گفت: ما بدون فرهنگ ایثار و شهادت بی‌محتوا هستیم، بنابراین باید در راستای ترویج این فرهنگ از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
کد خبر: ۳۶۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ - 08September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «علی‌فتح میرمحمدی» مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در نشست ستاد بزرگ‌داشت هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما ریشه در حادثه کربلا دارد و با محوریت شخصیتی بی‌نظیر و بی‌بدیل حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ این مرز و بوم است، افزود: جانفشانی‌ها و فداکاری‌های بی‌نظیر رزمندگان ما در جنگ تحمیلی اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ما مدیون شهدا و در واقع بدون فرهنگ ایثار و شهادت بی‌محتوا هستیم، بنابراین باید این فرهنگ را ترویج دهیم.

میرمحمدی گفت: امیدواریم بتوانیم در هفته دفاع مقدس برنامه‌های خوبی اجرا کنیم و دستگاه‌ها همکاری لازم را با کمیته‌های برگزاری برنامه‌های این هفته داشته باشند.

وی از فرمانداران خواست ستادهای شهرستانی بزرگ‌داشت هفته دفاع مقدس را برگزار کرده و اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف را در این هفته در دستورکار قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار