استاندار خوزستان خبر داد؛

اجرای بیش از 2 هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خوزستان

غلامرضا شریعتی گفت: با برنامه‎ریزی‌های به عمل آمده امسال بیش از دو هزار و ۹۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوزستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ - 08September 2019

برگزاری بیش از 2900 برنامه در هفته دفاع مقدس خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان  عصر امروز (یکشنبه) در سالن جلسات دفتر استانداری خوزستان برگزار شد.

در ابتدای نشست سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: خدا را شاکریم که در استان خوزستان همه نگاه ها به حوزه دفاع مقدس مثبت است و در اجرای برنامه ها در این حوزه شاهد مشارکت عمومی و همه جانبه هستیم.

وی با اشاره به فعالیت های اساسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: امیدواریم همین همت در برنامه های امسال هم نمایان شود تا شاهد اجرای برنامه های بهتر و مردم پسند تری در سطح استان باشیم.

در ادامه نشست «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان تاکید کرد: محور های اصلی برنامه های دفاع مقدس باید استفاده از زبان هنر برای برگزاری پرشور برنامه های محتوایی و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس باشد.

شریعتی به برگزاری بیش از دو هزار و ۹۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوزستان اشاره کرد و گفت: دشمنان با سخت ترین هجمه ها برای برهم زدن اتحاد ما برنامه ریزی کردند که باید با تقویت فرهنگ دفاع مقدس راه را برای نفوذ آنها کاهش دهیم.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با تاکید بر مردمی بودن برنامه های هفته دفاع مقدس، بیان کرد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی یکی از برنامه هایی است که زمینه مشارکت مردم را افزایش می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار