با حضور 30 هزار بسیجی؛

رزمایش بزرگ عاشورائیان در سیستان و بلوچستان آغاز شد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش بزرگ عاشورائیان با رمز یا «اباعبدالله الحسین» در سیستان و بلوچستان با حضور 30 هزار نیروی بسیجی به مدت 3 روز آغاز شد.
کد خبر: ۳۶۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ - 09September 2019

اغاز رزمابش بزرگ عاشورائیان با رمز یا ابا عبدالله الحسبن در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، قرارگاه امام هادی در قالب رزمایش بزرگ عاشورائیان با حضور مسئولان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز در مهمانسرای سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام «علی اکبرپور» مسئول نمابندگی ولی فقیه درسپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: امام حسین (ع) با هدف معین دست به اقدام بزرگی چون واقعه کربلا و نهضت عاشورا زد، و هدف آن حضرت امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی افزود: ابا عبدالله الحسین در برایر منکران زمان خود وظیفه و رسالت خود می‌دانستند که درخت اسلام را که در حال پژمردن بود را با خون پاک خود، یارانش و اهل بیت آبیاری کرد تا این درخت تنومند بماند.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان این مطلب که واقعه کربلا را افرادی بزرگ که بصیرت نداشتند به وجود آوردند، تصریح کرد: امروز نیاز است با تقویت بصیرت در برابر یزیدیان زمان که منکران جامعه بشریت هستند ایستادگی کنیم.

سردار «امان‌اله گشتاسبی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: این رزمایش با شعار بسیج، امنیت و افتدار با حضور 30 هزار نیروی بسبجی خواهر و برادر از امروز به مدت 3 روز با رمز یا «اباعبدالله الحسین» در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

وی افزود: در این رزمایش 79 گردان بیت المقدس، 24گردان کوثر، 9گردان امام علی، 19 گردان امام حسین به منظور برقراری امنیت هبئت‌های عزادار و مردم پای کار آمده‌اند.

سردار گشتاسبی هدف از اجرای این رزمابش را حفظ دستاوردهای انقلاب، جلوگیری از تحرکات دشمن، مایوس سازی دشمن بر شمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار