استاندار مازندران:

«تاسوعا» مقدمه جان‌‌فشانی و «عاشورا» سرفصل دلباختگی در محضر حسین(ع) است

احمد حسین‌زادگان به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ - 09September 2019

«تاسوعا» مقدمه جان‌‌فشانی و «عاشورا» سرفصل دلباختگی در محضر حسین(ع) استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تسلیتی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است:

محرم، نماد و یادآور عظیم‌ترین حماسه ظلم ستیزی و ایستادگی و مقاومت در برابر اردوی کفر بر ستون ایمان و کربلا سرزمین ندای «هل من ناصر ینصرنی» به جویندگان طریق آزادگی در طول تاریخ است.

انقلاب اسلامی نیز به تاسی از قیام رهایی‌بخش حضرت امام حسین (ع) با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) بر نظام طاغوت به پیروزی رسید.

تاسوعا، مقدمه جان‌‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر حضرت امام حسین،(علیه السلام) است.

واقعه عظیم تاسوعا و عاشورای حسینی به عنوان حقیقتی همیشه جاودان و درسی بزرگ برای حق‌طلبان است و شیعیان و عاشقان سالار شهیدان با عزاداری و مدیحه سرایی ارادت خود به امام خویش و انزجار از ظلم و تباهی را به جهانیان نشان می‌دهند.

اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و سالروز شهادت حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان، محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مردم متدین و ولایتمدار استان مازندران تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. امید آنکه همگان رهرو راستین سید و سالار شهیدان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها