کشته شدن 15 داعشی در مرکز عراق

منابع امنیتی عراق از کشته شدن 15 نفر از عناصر داعش و دستگیری 9 نفر دیگر در یک عملیات امنیتی در استان صلاح‌الدین خبر دادند.
کد خبر: ۳۶۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ - 09September 2019

کشته شدن 15 داعشی در مرکز عراقبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نیروهای امنیتی عراق روز دوشنبه 15 نفر از عناصر داعش را در دو منطقه «مطیبیجه» و «صحرای صلاح الدین» از پای درآوردند.

دستگاه امنیتی عراق در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که طبق اطلاعات به دست آمده، «نیروهای امنیتی عراق با انجام عملیات هلی‌برن موفق شدند 15 تروریست از جمله تعدادی عناصر انتحاری را از پای دربیاورند».

به گزارش روسیا الیوم، در این بیانیه آمده که در این عملیات 9 نفر از عناصر تروریست دستگیر و چند پایگاه،‌ تونل و پادگان آموزشی داعش در یک حمله هوایی منهدم شدند.

نیروهای عراقی هفته گذشته نیز در دو عملیات جداگانه موفق شدند یک سرکرده داعش را به دام بیاندازند و 9 تروریست دیگر را از پای در بیاورند.

سرگرد «یحیی رسول» سخنگوی این عملیات گفت که نیروهای تیم اطلاعاتی «عقاب‌ها» عراق، با هماهنگی نیروهای عملیات نینوی طی عملیاتی موفق شدند این تروریست‌ها را در جنوب غربی شهر موصل از پای در بیاورند.

با وجود پایان خلافت خودخوانده داعش در عراق، برخی از مناطق غربی و مرکزی این کشور همچنان آلوده به عناصر باقی‌مانده داعش است و نیروهای عراقی طی یک ما اخیر چند عملیات پاکسازی در این مناطق انجام داده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها