اعلام حمایت سندیکا‌های کارگری چند کشور از دولت سوریه

شرکت‌کنندگان در سومین همایش سندیکا‌های کارگری جهان برای حمایت از کارگران و ملت سوریه در برابر محاصره اقتصادی با صدور بیانیه‌ای بر همبستگی خود با کارگران سوری و ادامه مبارزه مردم این کشور در برابر سیاست‌های امپریالیستی و صهیونیستی تاکید کردند.
کد خبر: ۳۶۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹ - 09September 2019

اعلام حمایت سندیکا‌های کارگری چند کشور از دولت سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سومین همایش سندیکا‌های کارگری جهان برای حمایت از کارگران و ملت سوریه دیروز (یکشنبه) در دمشق و برخی دیگر از شهر‌های این کشور آغاز به کار کرد و امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای به پایان رسیده است.

شرکت‌کنندگان در این همایش در بیانیه خود ضمن اعلام حمایت از قشر کارگری و دیگر اقشار سوریه، خواستار ادامه مبارزه مردم این کشور در برابر سیاست‌های امپریالیستی و صهیونیستی قدرت‌های جهان شد.

به نوشته خبرگزاری سانا، در این بیانیه پایانی بر «گسترش همکاری همه کشور‌ها برای مقابله با تروریسم در همه زمینه‌های مالی و اقتصادی، فکری، فرهنگی و ایدئولوژیکی» تاکید شده است.

شرکت‌کنندگان همچنین «اقدامات خصمانه» شبه‌نظامیان «قسد» تحت حمایت آمریکا در سوریه و همدستی آن‌ها را با دولت ترکیه در ایجاد «منطقه امن» در شمال سوریه که نقض صریح حاکمیت این کشور محسوب می‌شود، محکوم کردند.

در پایان بیانیه تاکید شده که برای شکستن محاصره اقتصادی علیه کارگران و ملت سوریه، کمپین جهانی راه‌اندازی و درباره کشور‌های متخاصم و متجاوز افشاگری شود.

شرکت‌کنندگان همچنین در پیامی به بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه بر حمایت خود از دمشق تاکید و اعلام کردند که «ما رفع محاصره و لغو تحریم‌های ظالمانه علیه سوریه را که نقض قوانین بین‌المللی است، خواستاریم».

سومین همایش سندیکا‌های کارگری جهان برای حمایت از کارگران و ملت سوریه در برابر محاصره اقتصادی دیروز (یکشنبه) با حمایت رئیس‌جمهور سوریه آغاز به کار کرد که در آن بیش از ۱۰۰ سندیکای عربی و خارجی و ده‌ها خبرنگار و سیاستمدار حضور داشتند.

در این همایش دو روزه موضوعاتی مانند غیر قانونی بودن اقدامات تحمیلی یک‌جانبه علیه ملت سوریه و تاثیرات و تبعات منفی محاصره علیه کارگران و ملت سوریه و نقش سندیکا‌ها در افشای تفکر تکفیری و دروغ پردازی‌های کشور‌های حامی تروریسم مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار