مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

توزیع بیش از 1000 بسته فرهنگی و بروشور دفاع مقدسی در هیئت‌های عزاداری اهواز

هوشنگ نوبخت گفت: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ عاشوراست بیش از 1000 بروشور دفاع مقدس را بین هیئت های مذهبی توزیع کردیم.
کد خبر: ۳۶۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ - 10September 2019

توزیع بیش از 1000 بسته فرهنگی و بروشور دفاع مقدسی در هیئت های عزاداری اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان ضمن تسلیت عاشورای حسینی اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ عاشوراست بیش از 1000 بسته فرهنگی و بروشور دفاع مقدس را بین هیئت های مذهبی توزیع کردیم.

وی افزود: موضوع و محتوای بروشورها معرفی یادمان های دفاع مقدس خوزستان همچنین مناطق عملیاتی جنوب است که احساس کردیم با توجه به اینکه در آستانه سفر بین المللی اربعین حسینی قرار داریم این بروشورها می تواند راهنمای خوبی برای عزیزان زائر نیز باشد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان از آغاز فعالیت فرهنگی خود در مسیر شلمچه و چزابه نیز خبر داد و گفت: طبق روال هر سال و برای ترویج و تبلیغ فرهنگ دفاع مقدس و شناسایی و همچنین معرفی بیشتر و بهتر ظرفیت های استان خوزستان در این حوزه، امسال نیز کارهای فرهنگی متعددی را در مسیرهای اهواز به مرز بین المللی شلمچه و اهواز به چزابه انجام خواهیم داد تا زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) از این خدمات فرهنگی حوزه دفاع مقدس نیز بهره مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها