سردار باقرزاده در تبریز:

یاد شهدا ملت ایران را سرپا نگه می‌دارد

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا و گرامیداشت آنان، طراوات ایران اسلامی است چرا که یاد شهدا ملت ایران را سرپا نگه می‌دارد و به آنان عزت می‌دهد.
کد خبر: ۳۶۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ - 12September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ پاسدار «سید محمدباقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح امروز در یادواره سرداران، یک هزار و 200 شهید یگان‌های ویژه ناجا و یادبود 128 شهید یگان ویژه استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در ایران اسلامی جایگاه خانواده شهدا روشن است و رسول اکرم می‌فرمایند: «خوشا به حال مخلص‌هایی که چراغ هدایت‌اند و هر فتنه‌ای همچون شب تار توسط آنان برطرف می‌شود».

وی افزود: خانواده شهدا به راه امام حسین (ع) اقتدا و جگرگوشه‌هایشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

این مسئول با بیان اینکه نیروهای یگان ویژه ماموریت‌های خاصی انجام می‌دهند و به تبع آن فضیلت‌های خاصی برایشان رقم می‌خورد، خاطرنشان کرد: در سختی ماموریت‌های یگان ویژه ناجا تردید نداریم؛ آنان آموزش‌ها و تمرینات سختی را سپری و در شرایط دشوار قرار می‌گیرند که نمونه آن را در اغتشاشات و بحران‌ها می‌بینیم.

وی تاکید کرد: پلیس در انظار دوست و دشمن باید مقتدر جلوه کند و یگان ویژه به‌عنوان نیروی پیشتاز سد رخنه می‌کند.

باقرزاده با بیان اینکه اولین یگانه ویژه را امام علی (ع) در جنگ جمل تشکیل داد، توضیح داد: این نیروها خود را برای شهادت آماده کرده بودند و به‌عنوان یگان جان بر کف در خط مقدم جبهه حاضر می‌شدند تا بهشتی شوند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه شهدا ما را به هوشیاری و استقامت دعوت می‌کنند، ابراز داشت: این یاد شهداست که ملت‌ ایران را سرپا و با طراوت نگه می‌داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها