برگزاری اولین سالگرد شهادت سرباز شهید«سعید کریمی» در مسجدسلیمان

آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید«سعید کریمی» از شهدای عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در زادگاهش شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ - 12September 2019

برگزاری اولین سالگرد شهادت سرباز شهید«سعید کریمی» در مسجدسلیمان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سرباز رشید سپاه اسلام شهید «سعید کریمی» از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در زادگاهش شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

این مراسم شامگاه پنجشنبه 21 شهریور همزمان با سالروز شهادت سیدالساجدین حضرت امام زین‌العابدین(ع) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدصادق امینی» امام جمعه مسجدسلیمان، سرپرست فرمانداری این شهرستان و جمعی از مسئولان محلی، خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، اهالی شهیدپرور مسجدسلیمان و جوانان و نوجوانان خوزستانی برگزار شد که حاضران به این شهید گلگون کفن ادای احترام کردند.

آئین بزرگداشت سالگرد شهادت سرباز شهید«سعید کریمی» از شهدای مظلوم عملیات تروریستی اهواز در کنار مزارش در گلزار شهدای روستای هفت شهیدان از توابع بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان واقع در کیلومتر 25 جاده لالی برگزار شد و حاضران یاد این جوان شهید را گرامی داشتند.

به گزارش دفاع پرس؛ سرباز شهید«سعید کریمی» فرزند منصور از جوانان استان خوزستان است که در تاریخ 25 اسفند سال 1375 در اهواز به عنوان دومین فرزند دیده به جهان گشود و شادی را میهمان خانواده خود کرد. وی پس از سپری کردن دوران کودکی به مدرسه رفت و تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خود را به پایان رساند که بعد از آن به دانشگاه رفت و موفق به دریاقت مدرک کاردانی رشته متالوژی شد. پس از پایان دانشگاه این جوان بختیاری به سربازی اعزام شد و چند ماهی در حال انجام خدمت در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان بود.

این جوان خوزستانی در صبح روز شنبه 31 شهریور سال 1397 در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز حضور داشت و توسط تروریست‌های بزدل و فریب خورده به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار