امام جمعه موقت ساری:

تبعیت از دستورات و فرامین ولی‌فقیه لازم‌الاجرا است

حجت الاسلام «یوسف یوسف‌پور» با بیان اینکه در حال حاضر امامت و رهبری جامعه برعهده ولی فقیه است، تبعیت و تابعیت از دستورات و فرامین ولی‌فقیه را لازم‌الاجرا دانست و گفت: جامعه دینی، دین محور و خدامحور است.
کد خبر: ۳۶۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ - 13September 2019

تبعیت از دستورات و فرامین ولی‌فقیه لازم‌الاجرا استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «یوسف یوسف‌پور» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ساری با گرامی‌داشت شهادت سید و سالار شهیدان (ع) و ماه محرم عاشورا و کربلا، شعار «کل یوم عاشورا» را سبب ماندگاری امامت و ولایت در طول تاریخ دانست و اظهار داشت: عاشورا تجلی عشق و محبت است و قیام، ایثار و شهادت از درس‌های مهم این واقعه بوده است.

وی با اظهار اینکه عاشورا یعنی دریای خون، دریای اشک، ناله و غم افزود: باید عظمت این قیام و حماسه برای همیشه حفظ شود و درس‌های آن به نسل‌های مختلف منتقل شود.

این مسئول با بیان اینکه هزار و ۳۸۰ سال از واقعه عاشورای حسینی می‌گذرد اما این قیام همچنان زنده و پویا است، از برخی ناهنجاری‌ها و پیرایه‌ها در مراسم‌های عزاداری انتقاد و تاکید کرد: باید حرمت ماه محرم، منبر و روحانی را نگه داشت و دست اندرکاران باید نظارت و مراقبت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری، همچنین در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه، بزرگ شمردن خدا، امامت و رهبری را از شاخصه‌های جامعه دینی برشمرد و افزود: جامعه دینی نیازمند قانون و مفسر و مجری دارد و باید به آن توجه اساسی شود.

یوسف‌پور، با اظهار اینکه در حال حاضر امامت و رهبری جامعه برعهده ولی فقیه است، تبعیت و تابعیت از دستورات و فرامین ولی فقیه را لازم الاجرا دانست و گفت: جامعه دینی، دین محور و خدامحور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها