امام جمعه پلدختر:

بهترین ناظر در پیشرفت طرح‌ها مردم هستند

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی گفت: مردم بهترین ناظر برای پیشرفت طرح‎ها هستند، زیرا می‌دانند چگونه برای شهر خود دلسوزی کنند.
کد خبر: ۳۶۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ - 13September 2019

بهترین ناظر در پیشرفت طرح‎ها مردم هستند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته این شهر، به جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان  اشاره کرد و اظهار داشت: فرماندار پلدختر در این جلسه مطالبی را بیان کرد که عین واقعیت است و انتظار می‌رود، مصوبات آن عملیاتی شود.

وی افزود: به گفته فرماندار پلدختر احتمال نفوذ سیلاب به پلدختر در نخستین بارندگی شدید دور از انتظار نیست.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه کار لایروبی رودخانه کشکان در شهرستان پلدختر ضروری است، گفت: مردم سیلزده پلدختر پس از شش ماه  آرام، آرام به آرامش می رسند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: پل موقت که ارتش جمهوری اسلامی ایران در یک مقطع حساس آن را نصب و به داد مردم پلدختر رسید و ارتباط بخش شرقی و غربی را برقرار کرد، امروز نیز جمع آوری این پل، برای احداث دیواره ساحلی در این قسمت کار ارتش است.

وی افزود: این پل در محل ورود، سیلاب به خیابان هفتم تیر و میدان شهید بهشتی نصب شده که منطقه حساسی است با این وجود هنوز کاری در آن صورت نگرفته و انتظار می رود، ارتش ورود پیدا کند تا با جمع کردن پل کارشمع کوبی دیواره ساحلی شهر پلدختر در این منطقه آغاز و شاهد اتفاقات ناگواری در بارندگی ها نباشیم.

 امام جمعه پلدختر گفت: مردم بهترین ناظر برای پیشرفت طرح‎ها هستند زیرا می دانند چگونه برای شهر خود دلسوزی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار