تاکید سردار سلیمانی بر توسعه کمی و کیفی راهیان نور

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: توسعه کمی و کیفی راهیان نور از مطالبات جدی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۳۶۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ - 14September 2019

تاکید سردار سلیمانی بر توسعه کمی و کیفی راهیان‌نوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ‌سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و هیأت همراه طی سفر به یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور، با استاندار خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) دیدار کردند.

سردار سلیمانی ضمن بازدید از برخی یادمان‌های دفاع مقدس و اردوگاه‌های راهیان نور در خوزستان، در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) بر استفاده از همه ظرفیت‌ها و هم افزایی در خصوص ارتقاء محتوا و اثربخشی راهیان نور تاکید کرد.

همچنین وی طی سفر به استان کرمانشاه، از یادمان‌های دفاع مقدس و اردوگاه‌های این استان بازدید و با مسئولان استان در رابطه با راهیان نور غرب گفت‌وگو کرد. سردار سلیمانی در بازدید از مرز خسروی نیز موضوع تردد زائران اربعین حسینی از این پایانه را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج طی بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: برگزاری جلسات ماهیانه در استان‌ها توسط فرماندهان سپاه‌ها با موضوع توسعه کمی و کیفی راهیان نور و رایزنی مداوم با استانداران و مسئولان استانی برای پشتیبانی از این برنامه اثرگذار، از مطالبات جدی این قرارگاه است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار