فرماندار شادگان:

هفته دفاع مقدس باید فرصتی برای انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده باشد

سعید حاجیان گفت: دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ انقلاب و تاریخ کشور است و این هفته باید فرصتی برای انتقال ارزش‌های جنگ تحمیلی به نسل‌های آینده باشد.
کد خبر: ۳۶۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ - 14September 2019

هفته دفاع مقدس باید فرصتی برای انتقال ارزش ها به نسل های آینده باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه ستاد شهرستانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس عصر امروز در محل جلسات فرمانداری شادگان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «سعید حاجیان» فرماندار و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شادگان اظهار داشت: دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ انقلاب و تاریخ کشور است و این هفته باید فرصتی برای انتقال ارزش‌های جنگ تحمیلی به نسل‌های آینده باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال به نسل های آینده است و این وظیفه در این برهه به عهده ما گذاشته شده است.

فرماندار شادگان با بیان اینکه دفاع مقدس تداوم‌بخش حماسه‌آفرینی‌های حسینی است، تاکید کرد: در طول 40 سال گذشته با تقویت ارزش‌های دفاع مقدس در مسیر عزت و سربلندی و افتخار کشور گام برداشته‌ایم و این مسیر نورانی همچنان ادامه دارد.

حاجیان در پایان گفت: بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس یک ویژگی های خاص ایجاد می کند که می توان فرهنگ ایثار، فداکاری، شهادت طلبی و همدلی و همزبانی را به نسل آینده تعلیم داد.

در پایان این جلسه برنامه های پیشنهادی نهادهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد که همه دستگاه های دولتی و نهادهای فرهنگی شهرستان برنامه های ویژه خود را برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن هفته دفاع مقدس اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار