دیدار با خانواده شهید «اخلاقی» در نیکشهر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با خانواده شهید «سبیل اخلاقی» در نیکشهر دیدار کرد.
کد خبر: ۳۶۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ - 15September 2019

دیدار با خانواده شهید «اخلاقی» در نیکشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «علی اکبرپور» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با خانواده شهید «سبیل اخلاقی» کوچکترین شهید اهل سنت در دفاع مقدس در نیکشهر دیدار کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام اکبر پور اظهار داشت: مادران، همسران و فرزندان شهدا دین بزرگی بر گردن آحاد مردم دارند لذا باید با تکریم از خانواده معظم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم.

وی با تاکید بر این مطلب که ادامه دادن راه شهدا و حرکت در مسیر آرمانهای شهدا انقلاب اسلامی را به اوج اقتدار و مرزهای پیشرفت و بیداری می‌رساند، افزود: دشمن امروز با هدف قرار دادن باور و اعتقادات جوانان و نوجوانان قصد دارد فرهنگ غرب را جایگزین فرهنگ ایثار و شهادت کند لذا مسئولان با هوشیاری و بیداری باید در برابر این هجمه ایستادگی و مقابله کنند.

حجت الاسلام اکبر پور بیان کرد: امروز حضور پررنگ جوانان و آینده سازان انقلاب خط بطلانی بر اهداف شوم دشمنان است جوانان اثبات می‌کنند که در برابر صبر و استقامت خانواده شهدا بی تفاوت نبوده و نخواهند بود.

این مسئول اظهار داشت: شهدا با تاسی از فرهنگ اسلام ناب و فرهنگ عاشورای حسینی درس ایثار و فداکاری به ما دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ادامه افزود: ما مدیون ایثارگری‌های خانواده شهدا هستیم که در برهه‌ای از زمان فرزندانشان را تقدیم نظام کردند و بر همه واجب است که از این عزیزان تکریم کنیم.

در پایان حجت الاسلام اکبرپور با تقدیم لوح سپاس به خانواده معظم شهید سبیل اخلاقی از زحمات این عزیزان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها