زهرا ساعی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع مقدس مختص جناح خاصی نیست/ جنایات جنگی صدام علیه ملت ایران باید به تصویر کشیده شود

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع مقدس به جناح خاصی تعلق ندارد و ملت ایران از آن 8 سال به افتخار یاد می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ - 16September 2019

«زهرا ساعی» نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با بیان اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس نیازمند روحیه جهادی جهت اجرای برنامه‌های این رویداد هستیم، اظهار داشت: ایران اسلامی مدیون خون شهداست و هفته دفاع مقدس از آن دسته مناسبت‌هایی است که مختصِ جناج خاصی نیست.

وی ادامه داد: باتوجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان، هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با عملیات‌های مختلف و جزئیات آن است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم انعکاس جنایات رژیم بعث علیه ملت ایران در هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در این ایام باید چرایی ادامه دفاع مقدس بعد از فتح خرمشهر برای جامعه‌ی هدف تبیین و جنایات صدام علیه مردم بی‌دفاع و کودکان به تصویر کشیده شود.

وی با استقبال از نگاه نو به فرهنگ ایثار و شهادت توضیح داد: اخیراً در آثار سینمایی و مکتوب شاهد خلق آثار کم‌نظیری در حوزه دفاع مقدس هستیم که در آن‌ها از نگاه شعاری و اغراق پرهیز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار