رزمنده دوران دفاع مقدس:

مهم‌ترین درس‌های عاشور اهمیت به نماز است

حجت الاسلام والمسلمین «یعقوب شاهمیری» با بیان اینکه عالی‌ترین حالت انسان در نماز سجده است، گفت: یکی از بزرگترین و مهم‌ترین درس‌های عاشور اهمیت به نماز است؛ زیرا که امام حسین (ع) خود نیز عاشق نماز بود.
کد خبر: ۳۶۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ - 16September 2019

مهم ترین درس های عاشور اهمیت به نماز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «یعقوب شاهمیری» رزمنده دوران دفاع مقدس در جمع عزاداران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: ندای هل من ناصر حسین (ع) نه تنها برای آن زمان بود بلکه امروز نیز اباعبدالله الحسین (ع) نیاز به یاری دارد.

وی با اشاره به اینکه هر ساله دشمنان با تبلیغات مسموم خود سعی در تخریب و شبهه افکنی در مورد حوادث کربلا دارند، گفت: تبلیغات دشمنان بی تأثیر خواهد بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه سطح هیچ حادثه ای ذر طول تاریخ قابل مقایسه با حادثه عاشورا نیست، افزود: کربلا معارفی به جامعه بشری می دهد که روح و جان مردم را تازه می کند.

شاهمیری ضمن بیان اینکه عالی ترین حالت انسان در نماز سجده است خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین و مهم ترین درس های عاشور اهمیت به نماز است؛ زیرا که امام حسین (ع) خود نیز عاشق نماز بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها