حذف نام شهدا-7/ پورسیدآقایی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حذف واژه «شهید» از پلاک برخی معابر سهل‌انگاری پیمانکار بود/ همه ما مدیون شهدا هستیم

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: خارج از اینکه عضو هر جناح سیاسی باشیم همه ما مدیون خون شهدا هستیم و بزرگ نمایی برخی از مطالب بیشتر حرمت‌شکنی است.
کد خبر: ۳۶۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ - 16September 2019

خارج از جناح بندی‌ها همه ما مدیون شهدا هستیم/ عدم درج عنوان شهید برای ایستگاه شهید مدنی اشتباه پیمانکار بوده«محسن پورسیدآقایی» معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص حواشی به وجود آمده درباره برداشتن نام شهید از تابلوی برخی خیابان‌ها و ایستگاه بی‌آر‌تی شهید مدنی اظهار داشت: از کسانی‌‌ که این موضوع را نشر و گسترش می‌دهند خواهش می‌کنیم، عزت و نام شهدا را دست مایه حرف‌های سیاسی و جناحی قرار ندهند.

وی ادامه داد: خارج از اینکه عضو هر جناح سیاسی باشیم همه ما مدیون خون شهدا هستیم و بزرگ نمایی برخی از مطالب بیشتر حرمت‌شکنی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با وجود اینکه نام شهدا بر روی هزاران پلاک خیابان در تهران هک شده است؛ اما برخی‌ها از سهل‌انگاری و اشتباه پیمانکاران شهرداری سوءاستفاده کردند و تابلو‌هایی که نام شهید بر پلاک خیابان‌ها وجود نداشت را پیدا کردند و آن را نشر دادند.

پورسیدآقایی درباره انتشار عکس ایستگاه بی‌آرتی شهید مدنی گفت: این عکس در کمتر از یک شب گرفته شده است؛ ایستگاه بی‌آرتی شهید مدنی فقط یک شب بدون عنوان شهید بوده که متاسفانه به دلیل اشتباه پیمانکار بوده است. برخی از خبرگزاری‌ها فقط زمانی که این ایستگاه بدون عنوان شهید بوده است را منتشر کردند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: زمانی که موضوع حذف واژه شهید از پلاک خیابان‌ها مطرح شد، شهردار تهران به تمامی شهردارهای مناطق ابلاغ کرد که این موضوع بررسی و نواقص آن برطرف شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار