یادواره شهید«محمود کاوه» و سرداران شهید خراسان جنوبی در عملیات کربلای 2 برگزار شد

صبح امروز نخستین یادواره شهید «محمود کاوه» و سرداران و شهدای خراسان جنوبی در عملیات کربلای 2 با حضور اقشار مختلف مردم بیرجند و جمعی از رزمندگان گردان ویژه شهدا در حسینه جماران بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ - 16September 2019

یادواره شهید«محمود کاوه» و سرداران شهید خراسان جنوبی در عملیات کربلای 2 برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در نخستین یادواره سردار شهید محمود کاوه و سرداران و شهدای استان خراسان جنوبی در عملیات کربلای 2 اظهار داشت: دشمن تهاجم فرهنگی خود را علیه ما شروع کرده است و تلاش می‌کند تا دوران هشت سال دفاع مقدس را آن‌گونه که خودش می‌خواهد تفسیر کند و این وظیفه ما مسئولان را در بیان حقایق جنگ سنگین‌تر می‌کند.

سرتیپ دوم پاسدار «علی قاسمی» تصریح کرد: باید خاطرات رزمندگان در دوران دفاع مقدس متناسب با نیاز  جامعه نشر پیدا کند.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: شهادت چشمه همیشه جاری است و روح بزرگ مردان تاریخ را صیقل می‌دهد و دل‌های عاشقان خدا را به هم نزدیک می‌کند.

«محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان جنوبی در ادامه افزود: باید در چنین یادمان‌هایی به تبیین آرمان‌های شهدای بزرگ همچون کاوه پرداخت.

وی از خانواده‌های 44 شهید استان در عملیات کربلای 2 تشکر کرد و گفت: در وجود محمود کاوه ارزش‌هایی وجود داشت که ایده‌آل یک جوان است، این ارزش‌‌ها حاصل خودسازی بود.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز به مدد همین خون‌های پاک و نیت‌های پاک، آوازه جمهوری اسلامی در جهان طنین انداز شده است و در دل جوانان فلسطینی و یمنی نور امید را روشن کرده است و مردمان افغانستان و پاکستان را زنده کرده است.

معتمدیان اظهار داشت: دشمن باید بداند که هر توطئه‌ای علیه ایران انجام دهد ما آن را خنثی خواهیم کرد و پیروزی نصیب جوانان انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در آغاز پنجمین دهه انقلاب همه ما باید چهار مولفه حفظ وحدت و انسجام حول مقام ولایت، الگوسازی و الگو پروری براساس سیره شهدا، صلاب و ایستادگی و صبوری در برابر مشکلات را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار