دیدار رزمندگان گردان ویژه شهدا با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

صبح امروز جمعی از رزمندگان لشکر ویژه شهدا و همرزمان سردار شهید «محمود کاوه» با حجت‌السلام «سیدعلیرضا عبادی» دیدار کردند.
کد خبر: ۳۶۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ - 16September 2019

دیدار رزمندگان گردان ویژه شهدا و همرزمان سردار شهید «محمود کاوه» با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند،صبح امروز جمعی از رزمندگان لشکر ویژه شهدا و همرزمان سردار شهید «محمود کاوه» با حجت‌السلام «سیدعلیرضا عبادی» دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار گفت: عمر انسان سرمایه‌اش محسوب می‌شود لذا بسیار مهم است که این سرمایه را چگونه مصرف کند تا سود ببرد.

وی اظهار داشت: خداوندی که این سرمایه را به انسان عنایت کرده خودش نیز مشتری آن است، هر فردی که با غیر خدا معامله کند یعنی با هیچ معامله کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: هنگامی که معامله با خدا صورت می‌گیرد اما فعالیت از نوع فعالیت اقتصادی است، این نوعی جهاد است، اما اگر تفکر، تفکر قارونی باشد و فرد همه عمرش را به چیزی که در نهایت به درد خودش هم نمی‌خورد، فروخته باشد، زیان کرده، حال می‌خواهد قارون‌های زمان حضرت موسی(ع) باشد یا قارون‌های زمان ما که یک سری اموال را از راه حرام، دزدی، اختلاس و بی‌عدالتی جمع کرده‌اند که نه به درد خود و نه فرزندان و نه آخرتش خواهد خورد و این نوعی جنون است.

عبادی خاطرنشان کرد: گاهی سرمایه‌داران دیوانه، با تفکر لیبرالی خود پُز می‌دهند و جنون‌آمیز در برنامه‌های مختلف‌شان قیافه گرفته و مانور می‌دهند و این در حالی است که همه می‌دانند ما در بهره‌برداری از این عالم محدودیت داریم، لذا حواسمان جمع باشد که خودمان را گول نزنیم.

وی تصریح کرد: بیماری‌های رایج افسردگی غالبا منشا آن همین تفکرات لیبرالی است و الا هیچوقت یک انسان باایمان افسرده نمی‌شود زیرا هدف بلندی دارد و خود را درگیر مسائل مادی دنیوی نمی‌کند.

امام جمعه بیرجند افزود: شهدا کسانی هستند که عاقلانه عمل کردند و در راستای اعتلای حق و ابطال باطل گام برداشته و با خدا معامله خوبی کردند.

عبادی افزود: شهادت هدف نیست، بلکه شهادت در راه هدف است، آن کسی که در راه هدف به شهادت رسیده دارای مقام‌های بسیار است، اما کسی که تا مرز شهادت رفته و دشمن را ناکام گذاشته و تا آخر عمر نیز همان هدف را تعقیب کرده و با زبان، فریاد و سکوت خود در راه خدا جهاد کرده، مقامش از شهادت بالاتر است.

وی خطاب به همرزمان شهید کاوه گفت: شما فیض حضور در جبهه نظامی و ایستادگی در برابر تجاوز صدامیان انگلیسی، صهیونیستی و آمریکایی را داشته‌اید و امروز نیز در مراسم همرزمان‌تان که با سرافرازی یادشان گرامی داشته می‌شود شرکت می‌کنید، و امیدواریم که خداوند شهید کاوه را رحمت کند و ایشان را شفیع ما در روز قیامت قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار