نخستین سالگرد شهید«اسماعیل شفیعی‌نژاد» در اهواز برگزار می‌شود

نخستین سالگرد سرباز رشید اسلام شهید«اسماعیل شفیعی‌نژاد» از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹ - 17September 2019

نخستین سالگرد شهادت شهید«اسماعیل شفیعی‌نژاد» در اهواز برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آئین بزرگداشت نخستین سالگرد مظلومانه سرباز رشید اسلام شهید «اسماعیل شفیعی‌نژاد» از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود.

این مراسم روز (جمعه 29 شهریور) از ساعت 9 صبح در مسجد جوادالائمه(ع) اهواز واقع در منطقه پادادشهر آغاز می‌شود و تا ساعت 11 ادامه دارد.

سرباز شهید «اسماعیل شفیعی‌نژاد» فرزند ایرج در روز هفدهم مهر سال 1374 به عنوان سومین فرزند از خانواده خود در اهواز دیده به جهان گشود و تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم پشت سر نهاد و پس از آن به دانشگاه رفت.

این جوان اهوازی به منظور کسب مدارج عالی علمی، ابتدا در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه دزفول پذیرفته شد ولی پس از آن در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ادامه تحصیل داد. وی توانست کارشناسی مدیریت بازرگانی خود را در پنج ترم پشت سر بگذارد و در این رشته از دانشگاه آزاد اهواز فارغ التحصیل شود.

پس از فارغ التحصیل شدن این جوان اهوازی در تیر سال 1397 به سربازی اعزام شد و در لشکر 7 حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان مشغول گذراندن خدمت بود.

شهید شفیعی‌نژاد به همراه تعداد زیادی از سربازان لشکر 7 ولیعصر(عج) استان خوزستان و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی در صبح روز شنبه 31 شهریور سال 1397 در رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار قدس برگزار شد، حضور داشت که هدف تیر کین تروریست‌ها قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار