رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

ناجا مظهر خدمت و دفاع از ارزش‌های انقلاب است

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اینکه نظم و امنیت در جامعه به برکت حضور ناجا روبه افزایش است، گفت: نیروی انتظامی به معنای واقعی کلمه مظهر خدمت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۶۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ - 17September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام‌ «اسدالله جعفری» رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های جهادی ناجا در حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی اظهار داشت: امروز به برکت همین حضورها و خصوصا این همدلی که بین تمام نیروهای نظامی و انتظامی وجود دارد خوشبختانه در حوزه امنیت اجتماعی هیچ دغدغه‌ای نداریم.

ناجا مظهر خدمت و دفاع از ارزش های انقلاب است

وی همکاری دستگاه قضائی و انتظامی را يکی از عوامل مهم پيشگيری از جرایم در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: هر چه دستگاه قضائی و نيروی انتظامی با هم تعامل و هماهنگی بيشتر داشته باشند، مردم احساس امنيت و رضايت بيشتری خواهند کرد و به تبع آن جرایم نيز کاهش خواهد يافت.

جعفری با تاکید بر اینکه خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنيت از وظايف مشترک نيروی انتظامی و دستگاه قضاء است ادامه داد: امیدواریم هر دو دستگاه با تعامل و ارتباط منطقی بتوانند نقش خود را در اين ماموريت حساس به درستی ايفا كنند تا اين امر موجب رضايتمندی و آسايش عمومی شهروندان باشد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اینکه نظم و امنیت در جامعه به برکت حضور مقتدرانه ناجا روز به روز روبه افزایش است، عنوان کرد: نیروی انتظامی به معنای واقعی کلمه مظهر خدمت و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

ناجا مظهر خدمت و دفاع از ارزش های انقلاب است

در ادامه سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی ضمن تقدير از حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان از نیروی انتظامی تصريح کرد: نيروی انتظامی با تلاش شبانه روزی عرصه را بر مخلان امنيت و مجرمان تنگ کرده و حاصل اين تلاش برقراری امنيتی پايدار است.

وی با اشاره به اینکه ما مامور اجرای قانون هستیم و یکی از اصول دادرسی عادلانه قاطعیت اجرای احکام قضائی است افزود: خوشبختانه امروز دستگاه قضائی نشان داده که تمام تلاشش بر مبنای حمایت و حفظ قاطعیت و اقتدار پلیس است.

مظاهری با اشاره به اينکه پليس ضابط قضائی است یادآور شد: با توجه به اینکه امنیت جامعه خط قرمز پلیس است، در این راه به یاری مردم و مسئولان نیاز داریم تا بتوانیم ماموریت اصلی خود که همان برقراری نظم و امنیت است همواره موفق باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار