«علیزاده» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ملت ایران هفته دفاع مقدس را نماد اقتدار می‌‌نامند/ نیازمند اتحاد و انسجام ملی هستیم

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته دفاع مقدس جزو آن دسته از مناسبت‌های ملی است که عموم مردم از آن به افتخار یاد می‌کنند و آن 8 سال را نماد غیرت و اقتدار خود می‌دانند.
کد خبر: ۳۶۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ - 18September 2019

«رضا علیزاده» نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با بیان اینکه علی‌رغم هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان و تنگناهای اقتصادی همچنان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه‌ ایرانی زنده است، اظهار داشت: حضور دهه‌ هفتادی‌ها در سوریه برای حفظ حریم آل‌الله و دفاع از خاک اسلام نشان داد جوانان امروزی نیز به‌مانند نسلِ گذشته در برهه‌های حساس برای عمل به تکلیفِ دینی‌شان پا به میدان نبرد می‌گذارند.

وی با اشاره به دشمنی آشکار کشورهای مستکبر و در رأس آن آمریکا با ملت ایران، خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که طی سال‌های اخیر رخ داد ثابت کرد تنها راه حل مشکلات اتکاء به توان داخلی و اتحاد ملی است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس باید دعوت به اتحاد و انسجام ملی مدنظر قرار گیرد، یادآور شد: در زمان جنگِ تحمیلی با عزل بنی‌صدر اتحاد مابین ارتش و سپاه برقرار شد و همین همکاری دوجانبه موجب پیروزی ایران اسلامی مقابل مستکبران و دست‎‌نشانده آن شد.

وی بیان داشت: هفته دفاع مقدس جزو آن دسته از مناسبت‌های ملی است که عموم مردم از آن به افتخار یاد می‌کنند و آن 8 سال را نماد غیرت و اقتدار خود می‌دانند لذا لازم است عموم دستگاه‌ها در بزرگداشت هرچه بهتر این رویداد ویژه کوشا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها