فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز:

دفاع مقدس گره محکمی بین گام اول و دوم انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: گام دوم انقلاب اسلامی به پشتوانه گام اول اجرا می‌شود که دفاع مقدس گره محکمی بین دو گام انقلاب است و جوانان باید مانند گذشته و دوران دفاع مقدس نقش اصلی را در آن ایفا کنند.
کد خبر: ۳۶۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ - 18September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، امروز سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید یوسف مولایی» طی نشست خبری با خبرنگاران برنامه‌های سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز را در هفته دفاع مقدس تشریح کرد.

مولایی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره 5 هزار و 250 شهید استان البرز اظهار داشت: راه و روش و فرهنگ غنی دفاع مقدس را باید قدر دانست و شاهد ارتباط آن با دفاع مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سربندهای رزمندگان ما در دوران 8 سال دفاع مقدس است.

این مسئول «ما پیروزیم» را شعار امسال هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: رژه نیروهای مسلح روز 31 شهریور در بلوار سربازان گمنام کرج و در شهرستان‌ها صبحگاه مشترک نیروهای مسلح برگزار می شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: با توجه به بازگشایی مدارس در اول مهر، زنگ دفاع مقدس در تمام مدارس کرج و شهرستان‌های تابعه نواخته خواهد شد و دانش آموزان جهت گلباران مزار شهدا اعزام می‌شوند. ویژه برنامه تلویزیونی «رمز پیروزی» توسط سپاه ساخته شده که در هفته دفاع مقدس از سیمای استان البرز پخش خواهد شد.

مولایی تصریح کرد: ترجمه دفاع، خدمت به مردم و رونق تولید است و امروز دشمن برنامه‌های اقتصادی ایران را هدف قرار داده است، امسال هزار پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار توسط گروه‌های جهادی سپاه اجرا شده که در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهند شد. بهره‌برداری از واحدهای مسکونی در خوزستان که توسط استان البرز ساخته و یا بازسازی شده‌اند نیز در هفته دفاع مقدس انجام خواهد گرفت.

وی گفت: بدون تکیه بر امکانات خارجی و با استفاده از مدیریت جهادی و انقلابی می توانیم عرصه‌های تولید داخلی را فعال کنیم و به اهداف عالی نظامی و اقتصادی دست پیدا کنیم. گام دوم انقلاب اسلامی به پشتوانه گام اول اجرا می‌شود که دفاع مقدس گره محکمی بین دو گام انقلاب است و جوانان باید مانند گذشته و دوران دفاع مقدس نقش اصلی را در آن ایفا کنند.  

مولایی اضافه کرد: در روز تکریم آزادگان، ایثارگران و خانواده های شهدا علاوه بر عطرافشانی و گلباران مزار شهدای والامقام در سطح کرج و شهرستان‌های تابعه، از خانواده‌های گرامی شهدا و ایثارگران تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

فرمانده سپاه البرز متذکر شد: برنامه‌های سپاه امام حسن مجتبی (ع) مانند نمایشگاه دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتی، یادواره‌های شهدا و برنامه «آبروی محله»، اردوهای جهادی یک روزه، برپایی میز خدمت در ادارات و مسابقات فرهنگی و ورزشی مانند سنوات گذشته در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار