سردار فتحی‌زاده:

امنیت زائران اربعین را به بهترین شکل تامین می‌کنیم/ برخورداری مرز خسروی از زیرساخت‌های مناسب

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی از آمادگی پلیس برای تامین امنیت زائران اربعین خبر داد و گفت: این کار را به بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۳۶۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ - 18September 2019

امنیت زائران اربعین را به بهترین شکل تامین می‌کنیم/ برخورداری مرز خسروی از زیرساخت‌های مناسببه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محسن فتحی‌زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پایانه و مرز خسروی اظهار داشت: این مرز شرایط خوبی دارد و از زیرساخت‌های مناسبی برای پذیرایی از زائران اربعین برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به امکانات مطلوب پایانه خسروی، اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده فکر نمی‌کنم زائران مشکل خاصی برای عبور و مرور و تردد از این مرز داشته باشند.

سردار فتحی‌زاده تصریح کرد: خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سعادت و افتخار بزرگی است که پلیس آن را ارج نهاده و با همه توان و ظرفیت خود در این راستا تلاش می‌کند.

این مقام عالی‌رتبه انتظامی یادآوری کرد: در مراسم باشکوه اربعین حسینی (ع) همه ما باید فراتر از وظایف مان عمل کنیم تا این مراسم بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی در پایان از مردم استان کرمانشاه که طی سالیان اخیر همواره از زائران حسینی (ع) به خوبی پذیرایی کرده‌اند قدردانی و یادآور شد: مطمئنا امسال با بازگشایی مرز خسروی این مهمان نوازی بیش از گذشته خود را نشان می‌دهد.

مرز خسروی نزدیکترین نقطه از کشورمان به بغداد، کربلا، کاظمین و سامراست به گونه‌ای که این مرز تا بغداد پایتخت کشور عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و تا سامرا نیز ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها